دوربین آنر V30

نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین اسمارت‌فون آنر V30

چندی پیش چند ویدیو پروموی تبلیغاتی از اسمارت‌فون آنر V30 منتشر شد که نشان می‌داد هندست جدید چینی‌ها با دوربین سه‌گانه و قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G روانه بازار خواهد شد. حالا در جدیدترین حرکت، صفحه رسمی شرکت آنر در Weibo، نمونه تصویر گرفته شده با دوربین V30 را با کاربران به اشتراک گذاشته است.

با وجود آن که کیفیت دوربین تا 8 مگاپیکسل کاهش یافته است و نمی‌توان تحلیلی درست از کیفیت دوربین این هندست ارایه کرد، اما در همین تصویر نیز نشان دادن سطح خوبی از جزییات و همچنین طبیعی بودن رنگ‌های مختلف قابل توجه است. شایعات حکایت از آن دارند که در آنر V30 از یک لنز جدید 60 مگاپیکسلی استفاده شده است که تا به حال در هیچ کدام از محصولات آنر و یا هواوی مورد استفاده قرار نگرفته است. گفتنی است، نسل پیشین این اسمارت‌فون در سال گذشته از دوربینی 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد؛ پس استفاده دوباره از این لنز و یا سنسوری ضعیف‌تر، نمی‌تواند حرکت هوشمندانه‌ای به حساب آید.

دوربین آنر V30

اما خبر دیگر پیرامون این اسمارت‌فون، مربوط به یک فروشگاه چینی می‌شود که تبلیغات V30 را در درب ورودی خود قرار داده است. همانطور که مشاهده می‌کنید، اطلاعات جدیدی از این تصویر به دست نمی‌آید. آنر آماده است تا در بیست و ششم نوامبر از هندست‌های V30 و V30 پرو رونمایی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH