تبلت جدید هواوی میت‌پد پرو به‌زودی معرفی خواهد شد

احتمال معرفی تبلت هواوی میت‌پد پرو در تاریخ 25 نوامبر (4 آذر) وجود دارد. ریچارد یو، مدیرعامل شرکت هواوی در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد که این شرکت در یک رویداد در شهر شانگهای چین و در تاریخ 25 نوامبر از محصولات جدید سری میت (Mate) رونمایی خواهد کرد.

یو، به این محصولات اشاره‌ای نکرد و ما نیز از آن‌ها اطلاع دقیقی نداریم، اما احتمال می‌دهیم که یکی از این محصولات تبلت میت‌پد پرو (MatePad Pro) باشد که طی یک ماه گذشته اخبار و شایعات زیادی درباره آن منتشر شده است.

هواوی جزییات دقیقی را در مورد میت‌پد پرو فاش نکرده است، اما به لطف تصاویر لو رفته از این تبلت می‌دانیم که محصول جدید چینی‌ها دارای یک حفره برای دوربین سلفی بوده و حاشیه‌های بسیار باریک نیز اطراف آن را احاطه کرده‌اند.

این تبلت از یک قلم و کیبورد مغناطیسی پشتیبانی می‌کند و یک دوربین دوگانه در پنل پشتی آن به همراه فلاش LED تعبیه شده است.

شایعات نشان می‌دهند که میت‌پد پرو از پردازنده Kirin 990 SoC به همراه یک رم 8 گیگابایتی برای امور پردازشی استفاده می‌کند. این تبلت در چهار رنگ سفید، مشکی، سبز و نارنجی به بازار عرضه خواهد شد.

اخیرا نیز این تبلت تاییدیه 3C چین را دریافت کرده بود. با مشاهده این تاییدیه متوجه شدیم که تبلت هواوی از یک شارژر 40 واتی برای شارژ باتری استفاده می‌کند.

انتظار می‌رود که هواوی در تاریخ 25 نوامبر، نسخه معمولی (غیر پرو) این تبلت را معرفی کند.

8 در مورد “تبلت جدید هواوی میت‌پد پرو به‌زودی معرفی خواهد شد”

    1. علی‌رضا علی‌پور

      قطعا تبلت میت‌پد پرو در زمینه قیمت بسیار ارزون‌تر از تبلت‌ سرفیس خواهد بود تا کاربران بیشتری سمتش برن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH