مقایسه هواوی اسند میت2 با ایسوس فون‌پد نوت6: دیدار نابغه‌ها!

ITResanCup

با مسابقه‌ای دیگر از جام قهرمانان آی‌تی‌رسان در بخش فبلت‌ها در خدمت شما هستیم و امروز قصد داریم تا دومین مسابقه از این رقابت‎‌ها که بین نماینده ایسوس و هوآوی برگزار می‌شود را برای شما گزارش کنیم. امیدواریم که این رقابت هم جذاب از آب دربیاید و شما از دیدن آن لذت ببرید. نماینده ایسوس در این رقابت‌ها فون‌پد نوت 6 و نماینده هوآوی هم اسند میت 2 است. هر دو فبلت با تمام قدرت پای به این رقابت گذاشته‌اند و قصد ندارند که رقابت‌ها را با شکست آغاز کنند. بنابراین باید منتظر یک رقابت تنگاتنگ و جذاب بود. بدون هیچ مقدمه وارد زمین می‌شویم تا ببینیم دو تیم چه حرفی برای گفتن دارند. البته ابتدا از شما دعوت می‌کنیم تا با ملاحظه دو ویدیوی زیر، آشنایی نسبی با دو تیم پیدا کنید:

ایسوس فون‌پد نوت6:

هواوی اسند میت 2:

ده دقیقه ابتدایی: طراحی و ظاهر

ITResanCup (10)

همین که دوتیم وارد میدان می‌شوند، تماشاگران شروع به بررسی دقیق ظاهر دو فبلت می‌کنند و قصد دارند که از همین ابتدا و بسته به ویژگی‌های ظاهری آن‌ها، دستگاه برنده را مشخص کنند. هر دو مدل از نظر ظاهری ویژگی مختص خود را دارند و بنابراین هر یک سلیقه خاصی را مجذوب خود می‌کنند ولی برای تعیین تیم برتر در این مرحله نیاز به یک بررسی و مقایسه دقیق داریم. پس در این ده دقیقه ابتدایی همراه ما باشید. هردو فبلت از ظاهری نسبتا مشابه و فرمی بیضی شکل بهره می‌برند که گوشه‌های گرد دو دستگاه آن‌ها را شبیه به یکدیگر کرده است. وقتی از روبه رو به آن‌ها نگاه می‌کنید، ظاهر فون‌پد بسیار جذاب‌تر است. وجود اسپیکرهای دوتایی و با لعابی از رنگ نقره‌ای در همان نگاه اول نظر هر بیننده‌ای راجذب خواهد کرد. در مقابل هوآوی در این بخش بسیار ساده و البته قابل قبول کار کرده است. شباهت دیگری که در بخش طراحی بین دو گوشی مشاهده می‌شود، وجود قاب نقره‌ای و فلز مانند در اطراف آن‌هاست که سعی در زیباتر جلوه دادن دارد و به خوبی هم از عهده این امر برآمده است. در فون‌پد این بخش نقره‌ای تا روی اسپیکرهای جلوی گوشی هم ادامه پیدا کرده و زیبایی دوچندانی به آن بخشیده است.

ITResanCup (16)

در بخش پشتی فون‌پد دوربین را مشاهده می‌کنیم که نبود فلش در کنار آن کمی شوک‌آور است، ولی در عوض چیز دیگری در این قسمت توجه شما را جلب می‌کند که به راحتی نبود فلش را از یاد خواهید برد و آن چیزی نیست جز قلم مخصوص نوت که در بخش پایینی دستگاه تعبیه شده است. در قاب پشتی هوآوی هم لنز دوربین به همراه فلش و همچنین یک اسپیکر نسبتا بزرگ در بخش پایینی‌اش به چشم می‌خورد. در سمت راست قاب کناری دو فبلت هم فقط دکمه‌های پاور و کنترل صدا به چشم می‌خورند و در بخش چپ ایسوس یک پورت بزرگ و البته دارای پوشش قرار دارد که محل ورود سیم کارت و کارت حافظه را زیر خود مخفی نگاه می‌دارد. در بخش پایینی قاب هر دو دستگاه هم ورودی USB برای شارژ به چشم می‌خورد و در بخش بالایی هم جک 3.5 میلیمتری هدفون قرار دارد. از آنجایی که طراحی هر دو فبلت بسیار نزدیک به هم است و البته ایسوس در این بخش برتری جزیی از خود نشان داد، ولی باز هم تعیین برنده دراین بخش را بر عهده شما خواهیم گذاشت، چرا که بحث طراحی یک امر کاملا سلیقه‌ای است.

دقیقه 10 تا 20: وزن و کیفیت ساخت

ITResanCup (8)

همان‌طور که ملاحظه کردید رقابت بسیار حساس آغاز شد و دو تیم از همان ابتدای کار قدرت خود را به رخ حریف کشیدند. البته در دقایق ابتدایی خطر جدی روی دروازه هیچ‌کدام از دو تیم ایجاد نشد و بازی بیشتر فیزیکی دنبال گشت. حال می‌خواهیم تا دو تیم را در بحث وزن و کیفیت ساختشان مورد مقایسه قرار دهیم تا ببینیم کدامیک از قدرت بدنی بالاتری برخوردار است. از آنجایی جام قهرمانان فبلت‌ها را شاهد هستیم، بنابراین نباید انتظار داشته باشیم که با دستگاه‌هایی کمر باریک و سبک وزن روبه‌رو شویم و دو تیم این رقابت هم ازاین قاعده مستثنا نیستند. از نظر ابعاد، دو رقیب بسیار نزدیک به هم بوده و البته فون‌پد کمی بزرگ‌تر و ضخیم‌تر است. ابعاد فون‌پد عبارت است از 164.8×88.8 میلی‌متر و ضخامت آن هم 10.3 میلی‌متر است که ابعادی نسبتا بزرگ، حتی برای یک فبلت محسوب می‌شود. درمقابل میت2 دارای ابعادی معادل 161×84.7 و ضخامتی برابر با 9.5 میلی‌متر است که در مقایسه با رقیب کوچک‌تر است و بنابراین برتری نسبی در این بخش با هوآوی است.

ITResanCup (15)

در بخش وزن هم باز رقابت نزدیک است و البته باز هم برتری جزیی با میت2. زمانی که فون‌پد روی ترازوی ما رفت، عدد 210 گرم را مشاهده کردیم و در مقابل میت2 عدد 202 گرم را نشان داد که اختلاف واقعا جزیی است. تا اینجای کار میت توانسته چند حمله نصفه نیمه روی دروازه فون‌پد انجام دهد ولی وقتی بحث کیفیت ساخت پیش می‌آید، میت2 در لاک دفاعی فرو می‌رود. البته نمی‌توان گفت که کیفیت ساخت میت2 ضعیف است ولی در مقابل کیفیت ساخت بالای فون‌پد حرف چندانی برای گفتن ندارد. البته هر دو دستگاه، بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارند و این موضوع در دفع ضربات احتمالی به آن‌ها کمک می‌کند و ضربه کمتری به دستگاه وارد می‌شود.

دقیقه 20 تا 30: نمایشگر

ITResanCup (13)

در این بخش هم باید انتظار یک بازی کاملا پایاپای را داشت چرا که شباهت‌های دو فبلت در بخش صفحه نمایش هم بسیار بالاست. هر دو دستگاه از صفحه نمایش‌هایی از جنس LCD و از نوع +IPS بهره می‌برند که یکی از بهترین انواع LCD در دنیای موبایل‌ها محسوب می‌شود. البته صفحه نمایش فون‌پد از نوع +Super IPS است. برتری بارزی که در این بخش از آن فون‌پد خواهد شد چیزی نیست جز تراکم پیکسلی بالاتر نسبت به رقیب. از آنجایی که صفحه نمایش هر دو فبلت 6 اینچ است، بنابراین میزان تراکم پیکسلی، پایین‌تر از گوشی‌هایی با صفحه نمایش کوچک‌تر خواهد بود. این تفاوت زمانی آشکارتر می‌شود که متوجه شوید میت2 دارای صفحه نمایش HD یا همان رزولوشن 720×1280 پیکسل است که با در نظر گرفتن صفحه نمایش 6.1 اینچی آن، تراکم پیکسلی این فبلت به عدد 241 خواهد رسید که در مقایسه با استانداردهای امروز کمی ضعیف است. البته تصاویر در این دستگاه همچنان باکیفیت و قابل قبول به نمایش در می‌آیند و زوایای دید هم بسیار مناسب است ولی با کمی دقت بیشتر شاید بتوان پیکسل‌ها را تشخیص داد و این موضوع خیلی خوش‌آیند نیست. در مقابل فون‌پد با دارا بودن رزولوشن 1080×1920 پیکسل و با ارایه تراکم پیکسلی 367 بسیار عالی عمل می‌کند. البته درست است که این عدد در مقایسه با 5 اینچی‌ها همچنان کمتر است ولی از آنجایی که این رقم بالاتر از استاندارد رتینا است، بنابراین نمی‌توان با چشم غیرمسلح پیکسل‌ها را تمیز داد. روشنایی و کیفیت تصویر هر دو فبلت بسیار مناسب است و زاویه دید هم کاملا قابل قبول است. رنگ سفید، همانند همه گوشی‌های دارای صفحه نمایش LCD به بهترین نحو نمایش داده می‌شود و رنگ سیاه هم با اینکه به خوبی AMOLEDها نیست ولی باز هم هردو مدل عملکرد مناسبی در نمایش آن از خود نشان می‌دهند. پس تنها حمله جدی این دقایق از سوی فون‌پد صورت گرفت و در بقیه دقایق رقابت کاملا برابر بود.

دقیقه 30 تا 40: نرم‌افزار و رابط کاربری

در بخش نرم‌افزار هر دو رقیب از سیستم عامل محبوب اندروید سود می‌برند ولی نسخه اندروید فون‌پد 4.2 و نسخه اندروید میت 2 4.3 است که البته تفاوت فاحشی بین این دو ورژن مشاهده نمی‌شود. از نظر ظاهر و کاربردی بودن رابط کاربری، هر دو فبلت ویژگی‌های خود را دارند. رابط کاربری فون‌پد و درکل ایسوس با شباهت بیش از حد به اندروید خالص، راحتی و لذت خاصی را به کاربر ارایه می‌دهد. البته شاید از نظر ظاهری جذابیت چندانی به کاربر القا نکند ولی درعوض سبک بودن این رابط منجر به عملکرد بهتر دستگاه خواهد شد. برنامه‌های خاص این گوشی بیشتر در بخش قلم نوت آن قرار دارند که به کاربر اجازه استفاده بهینه از ویژگی‌های آن را خواهد داد. اگرچه این قلم و برنامه‌های آن به هیچ وجه به پای قلم S-pen سری نوت سامسونگ نخواهد رسید ولی در این رقابت برتری بزرگی برای فون‌پد محسوب می‌شود.

ITResanCup (14)

درمقابل هوآوی با ارایه جدیدترین نسخه رابط کاربری خود که به Emotion معروف است، سعی کرده تا زیبایی و راحتی در کار را در آن واحد به کاربر ارایه دهد و به خوبی هم در این امر موفق بوده. در مقایسه با رابط کاربری ایسوس، این رابط بسیار شکیل‌تر و کاراتر است و حس به مراتب بهتری به کاربر القا می‌کند. یکی از ویژگی‌های این رابط این است که به کاربر این اجازه را می‌دهد که به راحتی سیستم خود را کنترل کند و از هرز رفتن انرژی گوشی جلوگیری کند. برای مثال کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که چه برنامه‌هایی در هنگام بوت اجرا شوند و چه برنامه‌هایی در حالت استندبای قرار گیرند، که در سیستم عامل پرمصرفی همچون اندروید این ویژگی بسیار خوبی محسوب می‌شود.

ITResanCup (7)

انتخاب تیم برتر در این بخش هم کاملا به سلیقه کاربر برمی‌گردد. اگر خواستار تجربه‌ای نزدیک به اندروید خالص و بهره‌گیری از ویژگی‌های نوت‌برداری خاص هستید، قطعا به سمت فون‌پد خواهید رفت و اگر دوست‌دار محیطی متفاوت و جذاب به همراه ویژگی‌های اختصاصی بیشتر هستید، انتخاب شما در این رقابت میت2 خواهد بود. در این لحظه نیمه اول پایان می‌پذیرد و دو تیم پس از رقابتی بسیار نزدیک به رختکن می‌روند تا در ابتدای نیمه دوم ادامه بازی را با انرژی مضاعف دنبال کنند.

دقیقه 40 تا 50: سخت افزار

در این لحظه و با سوت داور نیمه دوم بازی آغاز می‌شود و دو تیم که با انرژی دو چندان وارد میدان شده‌اند، برای زورآزمایی سخت‌افزاری با یکدیگر آماده رقابت می‌شوند. شاید یکی از بخش‌هایی که بیشترین تفاوت را بین این دو رقیب خواهیم دید همین بخش باشد، چرا که تقریبا هیچ وجه اشتراکی بین دو فبلت وجود ندارد. با نگاهی دقیق‌تر متوجه می‌شویم که از لحاظ آمار و ارقام برتری با اسند میت2 است، چرا که این گوشی با استفاده از چیپ کوالکام اسنپدراگون 400 و CPU چهارهسته‌ای 1.6 گیگاهرتزی از نوع Cortex A7 و GPU آدرنو 305 کمی قوی‌تر به نظر می‌رسد ولی همان‌طور که گفتیم این برتری فقط از نظر ارقام است. اگر کمی بیشتر دقت کنید، متوجه می‌شوید که این سخت‌افزار آن هم برای یک مدل تولید 2014 کمی ضعیف به نظر می‌رسد. در مقابل ایسوس فون‌پد6 قرار دارد که با استفاده از چیپ خاص اینتل با نام اتم از نوع Z2580 و CPU دو هسته‌ای 2گیگاهرتزی رقیبی قدرتمند به نظر می‌رسد. همچنین از نظر GPU هم ایسوس با استفاده از چیپ قدرتمند PowerVR SGX544MP2 کمی برتر از حریف به عمل می‌کند. پس بنابراین باز هم به این نتیجه می‌رسیم که هیچوقت اعداد و ارقام بالاتر در سخت‌افزار نشانه قدرتمندی نخواهد بود.

ITResanCup (1)

هردو گوشی دارای رم 2گیگ هستند و در بخش حافظه داخلی میت2 فقط نسخه 16 گیگابایتی ارایه می‌دهد و فون‌پد دو نسخه 16 و 32 گیگابایت را داراست. هردو فبلت از کارت حافظه جانبی پشتیبانی کرده و تا 64 گیگابایت هم حافظه جانبی می‌توان بر روی آن‌ها قرار داد و در این مورد هیچ جای شکایتی باقی نمی‌گذارند. در مجموع از لحاظ سخت‌افزاری فون‌پد با دارا بودن پردازنده گرافیکی قوی‌تر و سخت‌افزار به روزتر کمی قوی‌تر از میت2 عمل می‌کند تا در ابتدای نیمه دوم نبض بازی را در دست بگیرد و هیجان بازی را دوچندان کند.

دقیقه 50 تا 60: دوربین

ITResanCup (11)

بعد از پشت سر گذاشتن دقایق اول نیمه دوم که بیشتر با حملاتی از سوی تیم فون‌پد همراه بود، حال به نظر می‌رسد که میت2 شکل تیمی خود را پیدا کرده و قصد در جبران مافات دارد. در این بخش باز هم همه چیز بر روی کاغذ به سود میت2 است، چرا که با دارا بودن دوربین 13مگاپیکسلی و فلش LED و همچنین لنزی با دیافراگم بازتر، می‌تواند نوید برتری کامل در این بخش را بدهد. در مقابل فون‌پد حرف چندانی برای گفتن ندارد و با دوربین 8 مگاپیکسلی فاقد فلش کمی دست پاچه به نظر می‌رسد. در عمل هم برتری با میت 2 است و این دوربین عملکردی به نسبت بهتر در مقابل حریف از خود به نمایش می‌گذارد و به خصوص در شرایطی که نور محیط کم است، به کمک فلش خود عکس‌هایی بهتر ارایه می‌دهد. همه چیز در بخش دوربین اصلی به پایان نمی‌رسد و هوآوی با قرار دادن دوربین 5 مگاپیکسلی در بخش جلویی میت2 سعی کرده تا افراد خودشیفته را نیز جذب کند! و به آنها تصاویری مناسب از خودشان ارایه دهد. در مقابل دوربین دوم فون‌پد تنها 1.2 مگاپیکسل است که از همه نظر ضعیف‌تر از حریف عمل می‌کند. در بخش فیلم‌برداری هردو رقیب قادر به فیلم‌برداری با کیفیت 1080p و با سرعت 30 فریم بر ثانیه هستند و البته باز هم فلش و رزولوشن بالاتر میت 2 در این بخش هم به کمک تیم خود می‌شتابند تا در این دقایق، بازی به طور کامل در اختیار نماینده هوآوی باشد.

دقیقه 60 تا 70: پخش چندرسانه‌ای

ITResanCup (18)

در این دقایق و پس از حملات دامنه دار میت 2، دو تیم به دنبال ارایه توانایی‌های خود در بخش چندرسانه‌ای هستند. در این قسمت هر دو تیم قدرتمند هستند، چرا که به لطف صفحه نمایش‌های بزرگ و باکیفیت خود می‌توانند انتخاب مناسبی برای تماشای فیلم و عکس باشند. سیستم عامل پر بار اندروید هم با ارایه برنامه‌های متفاوت و کارآمد به کاربران هر دو فبلت کمک خواهد کرد تا در مشاهده فیلم‌های مختلف با فرمت‌های متنوع به مشکل برنخورند. از آنجایی که صفحه نمایش هردو دستگاه باکیفیت است، بنابراین در بخش تصویر خیلی تفاوتی مشاهده نمی‌شود ولی به بخش صوت که می‌رسیم باز هم نوبت به فون‌پد می‌رسد تا با اسپیکرهای استریو و قدرتمند خود حریف را به چالش بکشد. گرچه اسپیکر میت2 هم از ابعاد بزرگی برخوردار است ولی در مقابل حریف قدری مثل فون‌پد حرفی برای گفتن ندارد. در این بخش بازی هم هر دو گوشی با دارا بودن صفحه نمایش بزرگ و سخت افزار مناسب هر کاربری را راضی نگاه خواهند داشت. بنابراین، این بخش هم با برتری نسبی فون‌پد که به یمن اسپیکرهای استریو خود به دست آورد، به پایان رسید.

دقیقه 70 تا 80: باتری

ITResanCup (9)

هرچه به دقایق پایانی نزدیک‌تر می‌شویم و انرژی دو تیم تحلیل می‌رود، نیاز به یک باتری قدرتمند از سوی هر دو بیش از پیش احساس می‌شود. بی‌شک برای فبلت‌هایی با این ابعاد صفحه نمایش و سخت‌افزار، یکی از جدی‌ترین نیازها داشتن یک باتری پرقدرت است. در این بخش با نگاهی به ابعاد و ضخامت هر دو فبلت انتظار مشاهده نتیجه قابل ملاحظه‌ای از آن‌ها را در سر خواهید پروراند. زمانی که اعداد و ارقام را ملاحظه کنید، متوجه اختلاف فاحشی بین دو دستگاه خواهید شد، چرا که میت2 با دارا بودن ابعادی نسبتا کوچک‌تر و البته ضخامتی کمتر، باتری به مراتب قوی‌تری دارد. باتری این فبلت 4050 میلی آمپر از جنس لیتیوم-یون است که بسیار قدرتمند به نظر می‌رسد. درمقابل حجم باتری فون‌پد رقم 3200 میلی‌آمپر را نشان می‌دهد و جنس آن هم از نوع لیتیوم-پلیمر است که در مقایسه با حریف بسیار کمتر به نظر می‌رسد. باتری هر دو دستگاه غیر قابل تعویض توسط کاربر است که برای برخی نوعی ضعف محسوب می‌شود. انتظار می‌رود که بازده میت2 بسیار بیشتر باشد چرا که هم حجم بالاتری نسبت به رقیب دارد، هم سخت‌افزار کم مصرف‌تری در دل خود جای داده و همچنین صفحه نمایشی با رزولوشن پایین‌تر دارد. بنابراین از آنجایی که آمار رسمی دقیقی از دو فبلت (به خصوص میت2) در دست نیست، ما هم با توجه به موارد ذکر شده برتری نسبی را به میت2 واگذار می‌کنیم.

دقیقه 80 تا 90: سایر امکانات

ITResanCup (17)

در این بخش به مواردی خواهیم پرداخت که منحصربفرد هر تیم است و آن را از دیگر رقبا متمایز می‌کند. در این دقایق، بازی کاملا در اختیار فون‌پد قرار دارد، چرا که میت2 تقریبا هیچ ویژگی منحصربفرد و چشم‌گیری ندارد که بتواند تماشاگران را به وجد بیاورد. در عوض فون‌پد6 با بیشترین قدرت ممکن در این دقایق توپ را در سرتاسر زمین به گردش در می‌آورد. در این قسمت دو ویژگی مهم به کمک فون‌پد می‌آید. اولین آن اسپیکرهای استریو و دوتایی این فبلت است که هم از نظر ظاهری زیبایی خاصی به گوشی بخشیده و هم صدای بسیار باکیفیت و بلندی ارایه می‌دهند. دومین و البته مهم‌ترین ویژگی منحصربفرد فون‌پد در این رقابت قلم بسیار کارآمد آن است که در بسیاری از موارد به یاری کاربران خواهد شتافت. بنابراین در این دقایق پایانی فون‌پد توانست به خوبی توپ و میدان را از آن خود کند و از فرصت‌هایش نهایت استفاده را ببرد.

وقت اضافه: قیمت

در این بخش که یکی از مهم‌ترین معیارهای کاربران برای انتخاب یک مدل مناسب است، به نظر می‌رسد که دو دستگاه در یک سطح عمل کنند، چرا که هر دو دارای قیمتی نسبتا برابر هستند. در بازار خارجی قیمت میت2 برابر با 320 یورو و قیمت فون‌پد2 هم 350 یورو است. در ایران هنوز شاهد حضور میت2 نیستیم ولی با توجه به قیمت 1200000 تومانی فون‌پد می‌توان انتظار داشت که این فبلت هم برچسب قیمتی زیر 1200000 تومان را بر روی پیشانی خود ببیند که با توجه به امکانات این دو دستگاه، قیمت‌هایی نسبتا مناسب به نظر می‌رسند. پس در وقت اضافه هم اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد تا شما بتوانید با توجه به دقایق مختلف بازی و برتری‌های که هر تیم در بازی از خود به نمایش گذاشتند، فبلت برنده را انتخاب کنید.

ITResancup-and-aawaat

موقعیت‌های خطرناکی که فون‌پد‌ نوت6، بر روی دروازه اسند میت2 ایجاد کرد:

  • طراحی نسبتا جذاب‌تر
  • کیفیت ساخت به نسبت بالاتر
  • شفافیت بالاتر نمایشگر
  • رابط کاربری ساده‌تر و سبک‌تر، همراه امکانات پیش‌فرض قرار داده‌ شده مربوط به قلم استایلوس
  • قدرت نسبتا بیشتر سخت‌افزاری
  • بلندگوهای دوگانه بسیار باکیفیت
  • تعبیه قلم استایلوس

موقعیت‌های خطرناکی که اسندمیت2، بر روی دروازه فون‌پد نوت6 ایجاد کرد:

  • طراحی ساده‌تر با ابعاد نسبتا کوچک‌تر
  • وزن کمتر
  • امکانات بسیار غنی رابط کاربری، قابلیت شخصی‌سازی بالا
  • دوربینی نسبتا بهتر با فلش LED + دوربین جلو با کیفیت و امکانات عالی
  • باتری فوق‌العاده

[divide style=”2″]

حال شما تصمیم بگیرید که در این مبارزه هیجان انگیز، کدام مدل بر دیگری برتری داشته و آن را پیروز رقابت می‌دانید؟ حتی اگر در این باره تردید دارید، می‌توانید رای به تساوی فبلت‌ها بدهید!

[polldaddy poll=7815159]

[divide style=”3″]

برنامه کامل مسابقات را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید!

6 در مورد “مقایسه هواوی اسند میت2 با ایسوس فون‌پد نوت6: دیدار نابغه‌ها!”

  1. خب عزیزم میت 2 و جی پرو یکنی تو این دوره قدیمین بعدشم اونا قبلا تو آی تی کاپ قبلی اومده بودن میت تنها هیبش این بود که به ایران نیومده و گرنه چیه این فون پد میتونه بهتر باشه دوربینش که فلاش نداره قلمشم که اس پن نیست هواوی هم تو باتری و صفحه نمایش بهتره خوش دست تر هم هست یکمی هم همیشه آی تی رسان عجوله وگر نه سه ماه دیگه صبر میکرد هواوی شاهکارای جدیدشم ( هانر 6 پرچمدار و میت 7 که بهترین فبلتشه حتی بهتر از نوت 3 اون لایق این پیروزی بود) یک مشکل دیگه اینه که اجازه میده مردم نظر بدن که با توجه به نتیجه میتونم بگم هفتاد در صدشون عطلاعات کافی برای نظر دادن در مورد این مسابقه رو نداشتن یا تعصبی بودن یا تجربه کافی نداشتن وگر نه چرا باید لومیا 1520 ویندوز فونی که تو سیستم عامل از همه عقبه پیروز بشه و نوت 3 و وان مکس شگفت انگیز تو این رقابت ببازن ببخشید ولی حق نوت بود دلیل عدم همکاری سامسونگ باعث نمیشه گوشی رو زیر سوال برد

  2. میت از نظر طراحی و دوربین باکیفیت و باتری بسیار بسیار قدرتمندی که داره برنده ی این دیدار هست چرا که برتری میت در بخش های قدرتمندش بسیار قاطعانه هست و برتری های فون پد در بخش هایی که قدرتش بیشتره بشیار میلی متری ! در نهایت عجیب تر اینکه میت ارزون تر هم هست !!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH