قطع و وصلی‌های اینترنت برای کاربران ادامه دارد!

در حالیکه به نظر می‌رسید پروسه رفع محدودیت اینترنت سریع‌تر از هر روز دیگر پیگیری شده و پس از 48 ساعت از اولین خبرها پیرامون وصل اینترنت، عملا بسیاری از کاربران به شبکه بین‌المللی متصل شوند، اما گزارشات نشان می‌دهد قطع و وصلی‌های پی در پی روی اعصاب کاربران راه می‌روند!

به گزارش آی‌تی‌رسان، مشاهدات خبرنگار ما از مناطقی غیر از شهر تهران نشان می‌دهد که در بسیاری از مواقع، اتصالات اینترنتی با نوساناتی همراه بوده و گویا مسئولین وزارت ارتباطات در حال آزمایش مواردی هستند که احتمالا به مباحث فنی ماجرا مرتبط است.

وضعیت فعلی دسترسی به اینترنت در بعضی از مناطق کشور به این نحو است که دسترسی به اینترنت بین‌الملل به صورت دقیقه ‌ای باز شده و پس از دقایقی عملا این دسترسی گرفته می‌شود. حالا باید دید که آیا از این به بعد رویه کاری وزارت ارتباطات در اعطای دسترسی اینترنت به همین‌گونه خواهد بود و یا این صرفا مشکلاتی است که در ابتدای اتصال اینترنت رخ می‌دهد؟!

حتی در بعضی از موارد، کاربران گزارش داده‌اند که پس از اتصال به پروکسی این قطعی رخ داده و دسترسی اینترنت آنها گرفته شده است. البته بدیهی است که به احتمال فراوان این همزمانی، اتفاقی بوده ولی انتظار می‌رود که وزارت ارتباطات با مجوزی که از “شاک” دریافت کرده، هر چه سریع‌تر و به طور کامل اقدام به باز کردن دسترسی کاربران نماید.

همچنین خبر رسیده که در تهران، برخی کاربران که از سرویس‌های پارس آنلاین استفاده می‌کنند، ارتباط آن‌ها برقرار شده است.

6 در مورد “قطع و وصلی‌های اینترنت برای کاربران ادامه دارد!”

  1. تقاضا دارم اینترنت رو وصل نکنید! باز این مردم شورش نکن. بابا تازه به آرامش رسیدیم! اینترنت داشتن فرهنگ و جنبه میخواد. بنظرم اتصال اینترنت وسوسه ای که دوباره ضربه به ولایت و مردم بزنن. ارامش مارو نگیرید نت که قطع هست پتانسیل کارهای دیگمون فعال میشه. #نه_به_اتصال_اینترنت

    15
    3
  2. سلام
    من که حدسم اینه بصورت نرم افزاری نتوانستن قطع کنند بصورت سخت افزاری و اشراری فطع کردن حالا نمی تونن وصل کنن

    1
    9
  3. واقعا ادم بدبینی نیستم به این اتفاق قطعی اینترنت چون الان بعضی مسئولین تازه متوجه این موضوع بسیار مهم اینترنت ملی و با ارزش بودن سایتهای بر بستر اینترانت شدند خب شبکه داخلی انقدر مهم است که کشور بزرگ و پیشرفته ای مثل روسیه حتی سریعتر از پیشبینیهای خودشان هم انرا توسعه و اجرائی کردند اما با اینکه مسئولین ما سالهای سال به این موضوع توجه داشتند اما نتوانستند انرا در عمل اجرائی کنند خب خیلی از فروشگاههای انلاین و سایتهای خبری و حتی سایتهای دانلود سریال و فیلمهای خارجی قانونی و… مورد نیاز مردم هستند و بنظرم حتی در صورت قطعی اینترنت بینالمللی میتوانند همچنان بازدید و فعالیت بالای خوب خود را در شبکه داخلی کشور یا همان اینترانت در بین مردم حفظ کنند

    14
    3
  4. خدایا شوووکررررر !!!

    من اهوازم ، امروز صبح وصل شده بود من ساعت 10 متوجه شدم تا اومدم 5 دقیقه چک کنم یهو دوباره کامل قطع شد !!
    خب اگه نمیخواین وصل کنید الان چرا هی قطع وصل میکنید … با روح روان مون دارن بازی میکنن!!!

    2
    23
    1. منم اهوازم و مشترک مبین نت. ساعت 5 تا 8 عصر وصل شد ولی الان دوباره قطع شده. به شرکت هم که زنگ میزنم میگه همه جای کشور اینترنت در دسترسه به جز خوزستان و چند تا استان دیگه. آخه چرا؟؟؟ چه گناهی کردیم ما مگه. چرا انقد اذیتمون میکنن. وضع هوا و بقیه ی محرومیاتمون کم بود حالا اینترنت هم بهش اضافه شده. الانم که اینترنت تهرانیا وصل شده میترسم دیگه یادشون بره پیگیر اتصال اینترنت تو شهرای دیگه بشن. انگار بقیه آدم نیستن. بخدا ما هم کار و درس و زندگی داریم. تو رو خدا خوزستان و بقیه ی جاهای کشور رو فراموش نکنین و تا اتصال کامل اینترنت برا همه جای کشور پیگیری کنین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH