مشخصات و تصاویر اسمارت‌فون جدید نوا 5T پرو فاش شد!

هواوی از اسمارت‌فون نوا 5T در ماه آگوست رونمایی کرد؛ حالا به نظر می‌رسد شرکت خیلی زود این خانواده را با عرضه نسخه پرو گسترش خواهد داد. در واقع اطلاعات و تصاویر هندست جدید چینی‌ها بر روی وبسایت اندروید قرار گرفته است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، ظاهر نوا 5T پرو بسیار شبیه به نسخه وانیلی برادر بزرگتر خود است.

در لیست قرار گرفته بر روی سایت، مشخص شده است که این اسمارت‌فون دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی خواهد بود؛ هشت گیگابایت رم و اندروید پای از دیگر مشخصات نوا 5T پرو است. این اسمارت‌فون مجهز به چیپ NFC و حسگر اثر انگشت خواهد بود که ظاهرا به مانند 5T، در سمت راست گوشی قرار می‌گیرند. عضو جدید خانواده نوا در دو مدل 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی روانه بازار می‌شود.

نوا 5T پرو

نوا 5T نسخه تغییر نام داده شده گوشی آنر 20 است و بر اساس لیست گوگل، نوا 5T پرو همان آنر 20 پرو خواهد بود. با این توصیفات، باید منتظر پردازنده کایرین 980، دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی‌آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی باشیم.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که آنر 20 پرو دارای صفحه نمایشی 6.26 اینچی است و ظاهرا نوا 5T پرو صفحه نمایش 5.5 اینچی خواهد داشت. مطمئنا در روزهای آینده و با انتشار اطلاعات بیشتری از این اسمارت‌فون، تصور بهتری از مشابهت‌ها و تفاوت‌های این دو گوشی خواهیم داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH