طراحی آی‌فون 12

آی‌فون 12 پرو با رم 6 گیگابایتی معرفی خواهد شد

بر اساس یادداشت منتشر شده از Blayne Curtis، تحلیل‌گر Barclays، که معمولا اخبار موثقی را از وی می‌شنویم، آی‌فون 12 پرو و مدل مکس از شش گیگابایت رم برخوردار خواهند بود. برای مقایسه‌ای بهتر ذکر این نکته لازم است که آی‌فون 11 پرو و 11 پرو مکس چهار گیگابایت رم دارند. البته، از طرف دیگر، آی‌فون 12 به رسم پیشینیان خود عمل کرده و همان چهار گیگابایت رم را خواهد داشت.

رم آی‌فون 12 پرو

انتظار می‌رود مدل‌های 12 پرو و 12 پرو مکس از اسمارت‌فون‌های سال آینده اپل، مجهز به لنزهای سه بعدی در دوربین‌های سلفی و اصلی خود شوند. پشتیبانی از شبکه 5G نیز از دیگر امکانات آی‌فون‌های سال بعد خواهد بود؛ موردی که از هم اکنون نمی‌توان با اطمینان در خصوص حضور قطعی آن صحبت کرد.

ظاهرا تولید انبوه آی‌فون SE2، از دیگر اسمارت‌فون‌های اپل برای سال جدید میلادی، از فوریه آغاز می‌شود. این هندست ظاهری شبیه به آی‌فون 8 خواهد داشت و با صفحه نمایش 4.7 اینچی و دکمه تاچ آی‌دی عرضه خواهد شد. پردازنده A13 و سه گیگابایت رم از دیگر مشخصات نسخه دوم اسمارت‌فون ارزان قیمت کوپرتینویی‌ها خواهد بود. بر اساس شنیده‌ها، ماه مارس موعد رونمایی رسمی از این اسمارت‌فون است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH