مشخصات و تصاویر زنده نسخه 4G اسمارتفون ردمی K30 لو رفت!

گوشی ردمی K30 به‌عنوان مدل بعدی سری محبوب K20/Mi 9T در راه است و لازم به گفتن نیست که مشتریان انتظارات بسیار بالایی از این اسمارتفون دارند. ما درباره این دستگاه، اولین بار، ماه گذشته در یکی از کنفرانس‌های شیائومی در چین شنیدیم و از آن زمان تابه‌حال شایعات و افشاگری‌های فراوانی درباره آن منتشر شده است.

این هندست احتمالا در بیش از یک نسخه از جمله یک مدل 5G عرضه خواهد شد. ما هفته پیش چندین تصویر زنده از آن را در کنار گواهینامه‌ای که مجهز بودن آن به شارژ سریع ۲۷ واتی و یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی را تایید می‌کرد، مشاهده کردیم.

حالا ما از طریق یک منبع موثق در چین، یک برگه مشخصات اولیه برای نسخه 4G گوشی، به‌همراه تصاویر دیگری از آن، دریافت کرده‌ایم. این نسخه، دارای یک نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با نسبت تصویر ۲۰:۹ و همچنین یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی در هول پانچ بیضی‌شکل مستقر در گوشه بالا سمت راست‌ است. ضمنا، پنل دستگاه از نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز و یک اسکنر اثرانگشت پشتیبانی خواهد کرد.

برگه مشخصات مذکور همین نشان‌دهنده یک ست‌آپ دوربین چهارگانه شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو، یک لنز ۱۳ مکاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی برای آن است. در داخل گوشی نیز شاهد یک چیپست اسنپ‌دراگون 730G در کنار رم و حافظه ۶ و ۶۴ گیگابایتی برای مدل پایه خواهیم بود.

ظرفیت باتری آن هم ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت بوده و از شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی می‌کند. سایر امکانات ردمی K30 شامل NFC ،IR Blaster و یک جک هدفون می‌شود. در بخش نرم‌افزار نیز شاهد رابط کاربری MIUI 11 در کنار اندروید 10 خواهیم بود. گفته می‌شود که هندست در تاریخ 10 دسامبر و به قیمت پایه ۱۹۹۹ یوان چین (معادل ۲۸۴ دلار آمریکا) عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH