نسخه بتای اپلیکیشن PlayGalaxy Link سامسونگ برای گلکسی S10 عرضه شد

سامسونگ پشتیبانی از نسخه بتای اپلیکیشن PlayGalaxy Link را برای گوشی‌های بیشتری فراهم می‌کند. این سرویس، یک بازی در حال اجرا بر روی کامپیوتر را بر روی اسمارتفون گلکسی شما استریم می‌کند. این اپلیکیشن، شبیه سرویس‌های GameStream انویدیا و Steam Link Anywhere کمپانی Valve است.

دارندگان گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس اولین کسانی بودند که این سرویس را دریافت کردند؛ و حالا افرادی که گلکسی S10 دارند، به این جمع ملحق خواهند شد. اوایل ماه دسامبر نیز قرار است گوشی‌های گلکسی S9، نوت 9، A90 و گلکسی فولد به لیست دستگاه‌های پشتیانی‌کننده از آن اضافه شوند.

سامسونگ همچنین دسترسی منطقه‌ای به این سرویس را هم گسترش داده است؛ بطوریکه حالا علاوه‌بر کره جنوبی و آمریکا، کاربران کشورهای انگلیس، کانادا، ایتالیا، هلند، فرانسه، سنگاپور و روسیه هم امکان استفاده از آن را خواهند داشت.

اپلیکیشن PlayGalaxy Link، گوشی شما را با استفاده از وای‌فای یا دیتای موبایل (4G یا 5G) مستقیما به کامپیوترتان وصل می‌کند. این کار، تاخیرهای احتمالی در اتصال را تا جای ممکن پایین نگه خواهد داشت؛ با این‌حال، اگر شما در جایی بودید که اتصال اینترنت آنجا ضعیف بود، قابلیت Adaptive FPS وارد عمل خواهد شد.

از آنجاییکه بازی بر روی کامپیوتر اجرا می‌شود، شما بدون اینکه فشار زیادی بر باتری گوشی‌تان وارد کنید، شاهد عملکرد و گرافیک بهتری بر روی آن خواهید بود. شما همچنین مجبور نیستید که برای یک بازی دو بار پول پرداخت نمایید (یعنی یک بار برای کامپیوتر و یک بار برای هندست). ضمنا شما قادر خواهید بود که ادامه یک بازی را بر روی هر دو پلت‌فرم انجام دهید.

با نصب اپلیکیشن PlayGalaxy Link سامسونگ بر روی کامپیوتر، همه بازی‌های نصب‌شده بر روی آن به‌طور اتوماتیک اسکن شده و بر روی گوشی نشان داده خواهد شد. شما همچنین می‌توانید بازی‌هایی را هم به‌طور دستی به آن اضافه کنید. البته برای استفاده از این سرویس، سیستم‌عامل کامپیوترتان باید ویندوز 10 باشد؛ ضمن اینکه به یک کنترلر بازی هم نیاز خواهید داشت.

در تصویر زیر، راهنمای نحوه فعال‌سازی مرحله‌به‌مرحله PlayGalaxy Link را مشاهده می‌کنید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH