اطلاعاتی در رابطه با طراحی بخش دوربین گلکسی S11 سامسونگ

اگر شما هم جزو طرفداران طراحی دوربین گلکسی S11 پلاس در رندرهای منتشرشده از این گوشی نیستید، احتمالا از شنیدن ادعاهای Ice Universe (افشاگر معروف حوزه تکنولوژی)، که این طراحی را رد کرده، خوشحال خواهید شد. درست است که Ice Universe، در موضوعات مربوط به سامسونگ اطلاعات بسیار خوبی دارد؛ با این‌حال، برای ادعاهایش دلایل منطقی هم ارایه می‌کند.

گفته می‌شود که گلکسی S11 مجهز به یک دوربین زوم پریسکوپ 5x خواهد بود و همه طراحی‌های پریسکوپی که ما تابه‌حال از این هندست دیده‌ایم، یک دهانه مستطیلی داشته‌اند. این نوع طراحی باعث می‌شود که نور بیشتری به سنسور (که آن هم مستطیلی‌شکل است) برسد. بنابراین، احتمال بسیار کمی وجود دارد که سامسونگ به یک لنز دایره‌ای سوییچ کند.دوربین گلکسی S11

اما این چیزی نیست که رندرها نشان می‌دهند؛ چراکه ما شاهد چند لنز دایره‌ای و نه لنز مستطیلی، در آن‌ها هستیم. البته احتمال نادرست بودن این طراحی نیز وجود دارد.

Ice Universe، ادعا می‌کند که براساس اطلاعات یک منبع موثق، طراحی واقعی دوربین سامسونگ گلکسی S11، چندان آشفته و شلوغ نخواهد بود.

لازم به یادآوری است که رندرهای بالا، گلکسی S11 پلاس را نشان می‌دهند. ضمنا، رندرهایی از گلکسی S11 وجود دارند که حکایت از طراحی منظم‌تری برای دوربین آن دارند؛ هرچند که هنوز نمی‌توان آن را متقارن نامید.

1 در مورد “اطلاعاتی در رابطه با طراحی بخش دوربین گلکسی S11 سامسونگ”

  1. اگر استیو جابز و تیمش و تولید گوشی آیفون نبود ، مدرن ترین گوشی دنیا هنوز N95 نوکیا بود
    هر کاری هر نوع آوری شرکت اپل در مورد گوشیهاش اجرا میکنه ، هواوی و سامسونگ و الجی و بقیه برندها فرداش میان گوشیهاشونو همونجوری میسازن
    به عبارتی شرکت اپل همانند یک مخترع و مکتشف تکنولوژی است ، بقیه شرکت ها بو میکشن و اونو تقلید میکنن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH