اپل ممکن است آیفون 12 را با یک ایرپاد رایگان عرضه کند

انتظار می‌رود که هدفون‌های ایرپاد اپل امسال جزو یکی از محبوب‌ترین هدایای تعطیلات کریسمس باشند. ضمن اینکه ظاهرا اپل در حال دو برابر کردن تولید این هدفون‌های بی‌سیم است. اما اگر شایعات جدید صحت داشته باشند، سال آینده هر خریدار آیفون 12، یکی از آن‌ها را به‌طور ‌رایگان دریافت خواهد کرد.

به‌گزارش Digitimes، اپل ممکن است سال آینده یک ایرپاد رایگان را در جعبه آیفون 12 به مشتریان ارایه کند؛ دقیقا مشابه کاری که سامسونگ در مورد گلکسی S10 انجام داد و آن را به‌همراه یک گلکسی باد روانه بازار کرد.

ایرپاد اپل

در حالیکه عملکرد بسیار خوب آیفون 11 در سال جاری نشان می‌دهد که اپل نیازی به استفاده از وسایل جانبی برای افزایش فروش آن نداشته، اما به نظر می‌رسد که نسخه 5G آیفون 12 رکورد جدیدی در رابطه با قیمت گوشی‌های آیفون خواهد زد و احتمال خرید آن را توسط مشتریان کم خواهد کرد. ضمن اینکه، در طول سه سال گذشته، میزان فروش‌های آیفون کاهش داشته که این امر نشان می‌دهد که مدل‌های سال بعد ممکن است به‌اندازه آیفون‌های 2019 فروش خوبی نداشته باشند.

با این‌حال، وب‌سایت BGR گفته است که گرچه Digitimes سابقه چندان خوبی در رابطه با محصولات آینده اپل ندارد، اما با توجه به اینکه اپل جک هدفون را از روی آیفون‌های خود حذف کرده، شاید حالا زمان آن رسیده که شرکت به‌جای هدفون‌های سیمی، از ایرباد‌های بی‌سیم در جعبه هندست‌ها استفاده کند.

1 در مورد “اپل ممکن است آیفون 12 را با یک ایرپاد رایگان عرضه کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH