اپلیکیشن جدید Theme Park سامسونگ امکان اعمال تغییرات سفارشی در گوشی‌های گلکسی را فراهم می‌کند

انتشار تم توسط تولیدکنندگان اندرویدی به رویه‌ای کم و بیش قدیمی تبدیل شده است. کمپانی سامسونگ از زمان عرضه اسمارت‌فون گلکسی S6 خود اقدام به راه‌اندازی یک موتور و فروشگاه تم یکپارچه بر روی رابط کاربری اختصاصی اندروید نموده است. بعلاوه کمپانی با استفاده از منابع موجود به تشویق توسعه‌دهندگان جهت تولید و اشتراک‌گذاری اینترفیس‌های رنگارنگ و سفارشی برای محصولات گلکسی پرداخته است.

بنابراین کاربران بدون کوچک‌ترین کمبود یا محدودیت می‌توانند به فروشگاه تم سامسونگ مراجعه نموده و از تم‌های رایگان و پولی فوق‌العاده برای رابط کاربری One UI دستگاه گلکسی خود استفاده کنند. با این‌حال تولیدکننده کره‌ای با عرضه یک اپلیکیشن جدید، دست به کار متفاوتی زده است. این اپلیکیشن به کاربران امکان می‌دهد تا در گوشی‌های محبوب سری گلکسی S خود از الگوهای رنگی سفارشی استفاده کنند.

این اپلیکیشن Theme Park نام دارد و از طریق فروشگاه گلکسی استور یا وب‌سایت SamMobile قابل دریافت است. این برنامه در زمان اجرا از کاربران خواهد پرسید که آیا مایل به استفاده از تصویر یا ویدیو به‌عنوان پس‌زمینه اصلی تم در هندست خود هستند یا خیر. در ادامه این برنامه امکان اعمال تغییرات سفارشی در آیکون‌ها، منوهای طبقاتی و برچسب‌ها از طریق چندین رنگ مختلف را فراهم می‌کند. به‌عنوان مثال می‌توان رنگ‌آمیزی اعلان‌ها را تغییر داد.

این برنامه حتی دارای تم‌های حالت تاریک است و کاربران به منظور ایجاد هماهنگی بیش‌تر می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. لذا در صورت تمایل به اعمال تغییرات سفارشی ظاهری در اسمارت‌فون گلکسی نوت 10 یا سایر هندست‌های سامسونگی خود می‌توانید به فروشگاه گلکسی استور مراجعه نموده و اپلیکیشن جدید Theme Park را دانلود نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH