اسمارتفون تاشو موتورولا ریزر 2020 موتو مادها را دوباره احیا خواهد کرد

در سال 2018 پتنتی درباره اسمارتفون موتورولا ریزر 2020 در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا (USPTO) به ثبت رسیده بود که حالا به‌تازه‌گی در اداره مالکیت فکری جهان (WIPO) هم ثبت شده است. البته با این تفاوت که این‌بار جزییات بیشتری درباره طراحی، نحوه کار و قابلیت‌های آن وجود دارد.

براساس پتنت مذکور، موتورولا با ساخت گوشی تاشو آینده خود براساس یک طراحی ماژولار، ظاهرا به‌دنبال احیا موتو مادها است. یک برآمدگی موجود در وسط دستگاه، که میزبان دوربین‌ها است، می‌تواند برای بالا بردن گوشی در زمانی که بر روی یک سطح مسطح قرار دارد، استفاده گردد. با این کار، کاربر خواهد توانست ماژول‌های مختلفی مانند یک پروژکتور یا اسپیکرهای استریو را به گوشی وصل کند.

موتورولا ریزر 2020

پتنت جدید همچنین برخی از قابلیت‌های نمایشگرها را هم توضیح داده است. موتورولا احتمالا برای پایین آوردن هزینه‌ها، به جای یک پنل خم‌شدنی از دو تکه نمایشگر مجزا استفاده خواهد کرد. به‌علاوه، مثل گلکسی فولد سامسونگ، یک صفحه‌نمایش ثانویه نیز برای مواقعی که گوشی بسته است وجود دارد.

موتورولا ریزر 2020

موتورولا در پتنت خود همچنین درباره یک طراحی تاشو شبیه به میت X هواوی و گلکسی فولد صحبت کرده که برخلاف طراحی صدفی‌شکل، به صورت افقی خم خواهد شد.

این‌ها، تمام اطلاعاتی هستند که در پتنت بدان اشاره شده بود. البته موارد فوق فقط در حد پتنت هستند و اجرایی کردن آن‌ها احتمالا کمی زمان‌بر خواهد بود. بنابراین باید منتظر ماند و دید که طراحی اسمارتفون تاشو موتورولا ریزر 2020 چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH