دوربین گلکسی نوت 10 لایت

احتمالا ظاهر دوربین گلکسی نوت 10 لایت شبیه به آی‌فون 11 خواهد بود

انتظار می‌رود اسمارت‌فون‌های گلکسی S11، گلکسی S10 لایت و سری 2020 گلکسی A ماژولی مستطیل شکل در بخش پشتی، برای دوربین دستگاه داشته باشند. ظاهرا Ishan Agarwal به اطلاعاتی دست یافته است که نشان می‌دهد گلکسی نوت 10 لایت کمی مسیر خود را از هندست‌های گفته شده تغییر داده و ماژولی مربع شکل خواهد داشت.

به باور این توییتریست معروف که معمولا اخبار موثقی از محصولات سامسونگ انتشار می‌دهد، عضو میان‌رده خانواده گوشی‌های گلکسی نوت 10 مجهز به ماژولی مربع شکل، به مانند چیزی که در آی‌فون 11 مشاهده کردیم، خواهد شد. در این ماژول دو لنز دوربین به همراه یک فلاش LED و شاید چند سنسور دیگر، جای خواهند گرفت. با توجه به زبان طراحی که سامسونگ برای اسمارت‌فون‌های آینده خود در نظر گرفته است، می‌توان گفت ماژول به کار رفته در گلکسی نوت 10 لایت بیشتر از آن که شبیه به آی‌فون 11 باشد، شبیه به پیکسل 4 خواهد بود.

دوربین گلکسی نوت 10 لایت

Agarwal انتظار دارد ویژگی گفته شده همراه با صفحه نمایشی فلت که میزبان S Pen است، عرضه شود. احتمال می‌رود شرکت کره‌ای رنگ‌های مشکی، قرمز و Aura Glow را برای اسمارت‌فون جدید خود در نظر گرفته باشد و قلم هوشمند به کار رفته در این هندست‌ها نیز هم رنگ با هندست خواهد بود. از دیگر مشخصات گلکسی نوت 10 لایت باید به پردازنده اگزینوس 9810، که قبلا در اسمارت‌فون‌های گلکسی S9 و S9 پلاس مورد استفاده قرار گرفته است، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین اندروید 10 اشاره کرد.

بر اساس اخبار و شایعات، از این هندست جدید سامسونگ در آغازین روزهای سال جدید میلادی رونمایی خواهد شد. برخی احتمال داده‌اند عرضه این نسخه از خانواده گلکسی نوت 10 محدود به اروپا باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH