گلکسی بادز سامسونگ

هدفون بی‌سیم سامسونگ گلکسی بادز پلاس به‌زودی معرفی خواهد شد

با افزایش محبوبیت هدفون‌ بی‌سیم سامسونگ گلکسی بادز (Galaxy Buds)، به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد در سال آینده میلادی مدل‌ دیگری از آن را به بازار عرضه کند. البته، مدل بعدی این هدفون نیز تفاوت‌هایی با مدل اولیه خود خواهد داشت تا گلکسی بادز، توجه مشتریان بیشتری را به خود جلب کند.

توییت جدیدی توسط Evan Blass، افشاگر معروف محصولات دیجیتال منتشر شده است که ادعا می‌‌کند نام نسل بعدی هدفون‌ بی‌سیم سامسونگ، گلکسی بادز پلاس خواهد بود. این هدفون نسبت به مدل قبلی خود برتری‌ها و قابلیت‌های بیشتری دارد.

اطلاعات بیشتری در رابطه مدل بعدی گلکسی بادز وجود ندارد. البته، شایعات قبلی نشان می‌دادند که مدل فعلی گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس در یک چیز با هم مشترک هستند و آن هم میزان حافظه داخلی (8 گیگابایت) است. هم‌چنین، مدل بعدی هدفون بی‌سیم کره‌ای‌ها در چهار رنگ سفید، نقره‌ای، مشکی و زرد روانه بازار خواهد شد.

احتمال می‌دهیم که سامسونگ در این مدل از گلکسی بادز نیز فناوری‌های جدیدی، مانند نویز کنسلینگ را بهبود بخشد تا بهتر از مدل اولیه آن عمل کند. طبق معمول، انتظار داریم که گلکسی بادز پلاس در کنار عضو جدید خانواده سری گلکسی S10 سامسونگ و در کنگره جهانی موبایل 2020 معرفی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH