اسمارتفون گلکسی A51 سامسونگ به‌زودی رونمایی می‌شود

مدت‌هاست که همه ما انتظار گوشی گلکسی A51 سامسونگ را می‌کشیم. این اسمارتفون دنباله هندست محبوب گلکسی A50 خواهد بود و اگر شایعات موجود درباره آن صحت داشته باشند، باید بگوییم که شاهد ارتقاهای معنا‌داری در آن خواهیم بود. برای اینکه بدانید این دستگاه جدید چه چیزهای برای عرضه کردن خواهد داشت با ما همراه باشید تا شما را در جریان آخرین اخبار موثق درباره آن قرار دهیم. ضمن اینکه در ادامه شاهد رندرهای مطبوعاتی دستگاه نیز هستید.

ظاهر گلکسی A51 چگونه خواهد بود؟

همانطور که در رندرهای مطبوعاتی قابل‌مشاهده است، گلکسی A51 مثل گلکسی نوت 10 دارای یک هول پانچ مرکزی برای دوربین جلو است. این المان طراحی را بر روی گوشی‌های سری گلکسی A سال آینده شرکت بسیار زیاد خواهیم دید. دستگاه همچنین دارای پوشش پلاستیکی 3D Glasstic است که ساممسونگ امسال آن را با سری گلکسی A معرفی کرد. بااین‌حال، ظاهر هندست، با ترکیب‌هایی از الگوی سایه پاستل، به‌روزرسانی شده است.

گلکسی A51

ست‌آپ دوربین L شکل جدید پشت گوشی، یکی دیگر از تغییرات طراحی قابل‌توجه‌ای است که بر روی گلکسی A51 شاهد خواهیم بود. همه دکمه‌های فیزکی دستگاه  در سمت راست فریم قرار دارند و این همان چیزی است که ما احتمالا درباره گلکسی S11 هم خواهیم دید. ابعاد و وزن هندست هم به‌ترتیب ۷.۹ در ۷۳.۶ در ۱۵۸.۵ میلی‌متر و ۱۷۲ گرم هستند. گلکسی A51 همچنین در رنگ‌های سفید، مشکی، صورتی و آبی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

در مورد سایر مشخصات گلکسی A51 هم حالا با اطمینان می‌توانیم بگوییم که دستگاه مجهز به پردازنده اگزینوس 9611 و رم و حافظه به‌ترتیب ۴/۶ و ۶۴/۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود. امکان استفاده از کارت MicroSD برای ارتقا حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت هم وجود خواهد داشت.

گلکسی A51 همچنین دارای یک نمایشگر ۶.۵ اینچی +FHD سوپرآمولد Infinity-O با یک هول پانچ مرکزی برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 در بالای خود است. یک اسکنر اثرانگشت داخل‌نمایشگر هم برای آن وجود خواهد داشت. منبع تغذیه هندست نیز قرار است یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۵ واتی باشد.

دوربین گلکسی A51، ستاره نمایش خواهد بود

ویژگی تعیین‌کننده گلکسی A51، دوربین جدید آن است. همانطور که قبلا نیز گفته‌ایم این گوشی، ارزان‌قیمت‌ترین هندست سامسونگ با یک ست‌آپ دوربین چهارگانه خواهد بود. این ست‌آپ قرار است شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.0، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید با گشودگی f.2.2 و یک سنسور عمقی باشد. در مورد دوربین چهارم هم باید بگوییم که یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.4 برای آن تایید شده است.

گلکسی A51

لنز ماکرو، یکی از نکات مثبت گلکسی A51 خواهد بود. این لنز، بسیار شبیه به لنز تله‌فوتو بوده و به شما اجازه می‌دهد تا به سوژه‌هایی که قصد عکاسی از آن‌ها را دارید نزدیک شوید. از آنجاییکه این لنزها دارای فاصله کانونی کوتاه‌تری هستند، شما با استفاده از آن‌ها خواهید توانست بیشتر از لنزهای تله‌فوتو و بدون هیچ افت کیفیتی به سوژه‌ها نزدیک شوید. به‌عبارت دیگر، شما کلوزآپ‌های بسیار بهتری را عکاسی خواهید کرد. این لنز همچنین منجر به یک افکت محو منحصربه‌فردتری خواهد شد که بهتر از بوکه‌های نرم‌افزاری است.

وب‌سایت ویتنامی سامسونگ اخیرا ویدیوی آنلاینی را پخش کرده بود که نشان می‌داد یک هندست جدید گلکسی A در تاریخ 12 دسامبر رونمایی خواهد شد. ما حالا می‌توانیم تایید کنیم که آن هندست، گلکسی A51 خواهد بود. البته حدس زده می‌شد که دستگاه مذکور احتمالا گلکسی A71 باشد، اما همانطور که قبلا هم گفته‌ایم، A71 و چند مدل دیگر تا سال آینده معرفی نخواهند شد. البته منظور ما از سال بعد، همین سه هفته دیگر است.

نظر شما درباره گلکسی A51 چیست؟ آیا این گوشی ارزش خریدن دارد؟ نظرات خودتان را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH