گرد و خاک یک چشم بادامی در شهر بارسلون؛ گوشی خوش قیمت هواوی Ascend G6 در کنگره جهانی موبایل معرفی خواهد شد!

huawei_logo

کمپانی هواوی به‌ مناسبت حضور خود در کنگره جهانی موبایل (MWC) یک تیزر جدید را منتشر کرده بود که در آن، 2 تبلت همراه با یک تلفن هوشمند به چشم می‌خورد. به لطف تصویر جدید @evaleaks که در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، یک امکان جدید وجود دارد که Ascend G6 برگ برنده‎‌‌‎ی کمپانی هواوی در MWC شهر بارسلون باشد. پیشتر بسیاری فکر می‌کردیم که هواوی، آسند پی 7 و D3 را برای معرفی در این مراسم، تدارک دیده است.

در تصویری که منتشر شده، یک نسخه ارزان قیمت یا میان قیمتی از آسند پی 6 را در 5 رنگ متفاوت سیاه، سفید، صورتی، آبی و طلایی مشاهده می‌کنیم.  Ascend G6 بنابر گزارش‌ها، ضخامتی در حدود 7.5 میلی متر همانند آیفون 5S کمپانی اپل خواهد داشت. صفحه نمایش، رزولوشن  540 در 960 پیکسل خواهد داشت و توسط یک رم 1 گیگابایتی با پردازنده 1.3 گیگاهرتزی پشتیبانی می‌شود.

تاکنون هیچ نشانه‌ای از این‌که Ascend G6 از نسل چهارم LTE  پشتیبانی می‌کند یا خیر، وجود ندارد. همچنین، هنوز نمی‌دانیم که امکان عرضه‌ی این مدل در سایر کشورها وجود دارد یا G6 فقط محدود به بازار کشور چین، می‌شود. لازم به ذکر است که در تصویر، تاریخ 23 فوریه خودنمایی می‌کند که ممکن است زمان معرفی آسند جی6 باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH