نسخه ریمیک بازی Resident Evil 3 معرفی شد

اگر از یک گیمر قدیمی و حرفه‌ای بخواهید که از خاطره‌انگیزترین بازی‌هایی که در طول عمرش انجام داده برای‌تان بگوید، بی‌شک نام Resident Evil 3: Nemesis بر زبانش جاری می‌شود. این بازی ترس و بقا پس از عرضه دو نسخه قبلی‌اش توسط شرکت بازی‌سازی ژاپنی Capcom در سال ۱۹۹۸ میلادی ساخته و وارد بازار شد. افتخار و خاصیتی که این بازی از دو دهه پیش تاکنون با خود حفظ کرده، البته از نسخه اول مجموعه خود یعنی Resident Evil به ارث برده است — زیرا این بازی در زمان خودش تنها انتخاب موجود میان کسانی بود که به دنبال درک حس وحشت، هیجان، بقا، ابهام، رازآلودگی، تنهایی و قهرمان‌گرایی بودند — ولی آنچه که این بازی را از نسخه اولش متمایز می‌کرد، گرافیک بهتر، گیم‌پلی سریعتر و پیشرفته‌تر، داستان جذاب و کاریزمای عجیب و با ابهت غول بازی است، کسی که جیل ولنتاین (شخصیت اول بازی و آخرین بازمانده از تیم .S.T.A.R.S در شهر راکون سیتی که توسط زامبی‌ها محاصره شده بود) به طور مداوم تحت تاثیر وحشت‌آفرینی‌هایش بوده است — با هربار آشکار شدنش در بازی، مکان و زمان توسط آن موجود زشت و سریع و قدرتمند به گونه‌ای تسخیر می‌شد، که دستپاچگی و اضطراب تمام وجودتان را فرا می‌گرفت! آن موجود با نام Nemesis شناخته می‌شد. گفتنی‌ها درباره این بازی باشکوه بسیار زیاد است — باید تجربه‌اش کنید تا بتوانید طرفدارانش را درک کنید.

< "font-size: 12pt">شرکت کپکام که از مدت‌ها پیش تصمیم بر ساخت و عرضه نسخه ریمیک (Remake) قدیمی‌های این مجموعه گرفته است، پس از کسب موفقیت‌اش در عرضه Resident Evil 2 در ژانویه ۲۰۱۹، و بازخورد خوبی که از جانب مشتریان خود دریافت کرد، با موجی از درخواست‌های غیر رسمی مبنی بر ساخت نسخه ریمیک Resident Evil 3 از سوی استریمرها و گیمرها در سراسر اینترنت روبه‌رو شد — بعلاوه شایعات فراوانی که برای بازی و خود کمپانی ساختند. ولی دیروز در استریم اخیر شرکت سونی به نام State of Play انتظارات به پایان رسید و در پی معرفی این بازی، تریلر رسمی و غافلگیر کننده‌ای منتشر شد که این‌بار کمر شایعات شکسته شد! چیزی که تریلر به وضوح از آن پرده‌برداری کرد، صحنه‌هایی از فرار کردن جیل ولنتاین از موجود شیطان‌صفت مذکور در نماهای اول شخص بود. جدا از آنچه که این بازی را متفاوت نشان خواهد داد، رزیدنت اویل ۳ قطعا از قابلیت‌های رزیدنت اویل ۲ بهره خواهد برد. خبر خوشحال‌کننده برای طرفداران این بازی این است که آنها شاهد بازگشت برخی از کاراکترهای محبوب‌شان در بازی به مانند Nemesis و Carlos Oliveira خواهند بود.

< "font-size: 12pt">این بازی در سوم آوریل ۲۰۲۰ برای پلی استیشن ۴، اکس‌باکس وان، و پی‌سی عرضه خواهد شد، ولی اطلاعاتی از حداقل سیستم مورد نیاز این بازی برای نسخه پی‌سی آن به بیرون درز نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH