siri-new-job-listing

دستیار صوتی اپل جان جوانی هجده ساله را از مرگ حتمی نجات داد!

داستان نجات افراد از مرگ برای محصولات اپل، به خصوص اپل واچ، چیز جدیدی نیست. تا به حال گزارش‌های فراوانی از اقصی نقاط جهان در این خصوص منتشر شده است. این بار نوبت به جوانی هجده ساله به نام Gael Salcedo رسیده بود که به واسطه دستیار هوشمند نجات‌بخش اپل کماکان به زندگی خود ادامه دهد. ظاهرا قابلیت فراخوان دستگاه از طریق سیری به وسیله فرمان صوتی، عملکردی بی‌نقص از خود نشان داده است.

سیری

به گزارش KIMT، این جوان در مسیر خود به دانشگاه درون ایالتی آیوا بوده است که با خودروی شخصی توده‌ای از یخ برخورد می‌کند. در این لحظه کنترل اتومبیل از دست او خارج شده و خودرو به همراه سرنشین به داخل رودخانه Winnebago سقوط می‌کنند. Salcedo در خصوص حادثه این گونه بیان می‌کند: “نمی‌دانستم به کجا می‌روم و لحظه‌ای بعد نمی‌دانستم چه کاری باید انجام دهم. دائم در ذهن خودم فکر می‌کردم که خواهم مرد!”

در این لحظه، او که از پیدا کردن تلفن خود ناامید شده بود، فکری به ذهنش خطور کرد و با فرمان صوتی، سیری را فعال کرد. بدین ترتیب سیری با اورژانس منطقه ارتباط برقرار کرده و واحدهایی برای نجان جوان به محل حادثه اعزام شدند. آنها به Salcedo کمک کرده و این جوان که آسیبی جدی هم ندیده بود، پس از چند ساعت از بیمارستان مرخص شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH