اسمارتفون گوگل پیکسل 4 در تست صدای DxOMark پنجم شد!

پس از انجام تست‌های دوربین برروی اسمارتفون گوگل پیکسل 4 در وب‌سایت DxOMark نوبت به ارزیابی قابلیت‌های مربوط به صدا، مانند ضبط و پخش این اسمارتفون می‌رسد. پس از بررسی‌های این سایت، پرچمدار جدید گوگل در رتبه پنجم تست کیفیت صدا قرار گرفت.

گوگل پیکسل 4 با دریافت 68 امتیاز در بخش کلی فقط چند امتیاز با اسمارتفون گیمینگ ایسوس راگ‌فون 2 و اپل آیفون 11 پرو مکس اختلاف داشته و در رتبه‌ پایین‌تر از اسمارتفون‌های مذکور قرار می‌گیرد.

این امتیاز با تست پخش صدا و قدرت و کیفیت باس به دست آمده است که برای چنین دستگاه کوچکی یک نتیجه قابل قبول به حساب می‌آید. با این وجود، بررسی کنندگان معتقدند که کیفیت صدا و باس این تلفن در تراز تلفن‌های پرچمدار نبوده و انتظارات آنان را برآورده نکرده است.

پیکسل 4 در بخش ضبط صدا نیز نتایج خوبی را کسب کرده و هیچ اعوجاجی در هنگام ضبط صدا مشخص نشد، به طوری که تحسین کارشناسان DxOMark را به همراه داشت. از طرفی دیگر، صدای ضبط شده دارای کمی کوبش بوده و مصنوعی به نظر می‌رسد. هم‌چنین، این صدا نویزهای بسیار کمی در پس‌زمینه خود داشته است.

در پایان نیز وب‌سایت DxOMark اعلام کرد که خروجی صدای این تلفن برای کاربری عادی نتایج بسیار خوبی را به همراه دارد، اما انتظارات کاربران حرفه‌ای را نمی‌تواند بیان کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH