سامسونگ در سکوت خبری از اسمارتفون جدید گلکسی A01 رونمایی کرد

شرکت سامسونگ در یک اقدام بی سر و صدا از اسمارتفون گلکسی A01 رونمایی کرد. شاید مشخصات فنی این تلفن در حد یک میان‌رده نیز نباشد، اما از مهم‌ترین نقطه قوت آن، یعنی قیمت ارزان نباید چشم‌پوشی کرد.

گلکسی A01

گلکسی A01 از یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی Infinity-V بهره می‌گیرد که دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در شکاف (Notch) آن تعبیه شده است. پنل نمایشگر فوق از نوع LCD بوده و تصاویری با رزولوشن اچ‌دی پلاس را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. هم‌چنین، گوشه‌های صفحه‌نمایش نیز گرد هستند.

گلکسی A01

در پشت هندست جدید خانواده گلکسی A یک دوربین دوگانه با لنز اصلی 13 مگاپیکسل و یک سنسور عمق با کیفیت 2 مگاپیکسل وجود دارد. هنوز هیچ جزییاتی درباره دوربین دستگاه ارایه نشده است، اما گمان می‌کنیم که این دوربین توانایی ضبط فیلم با کیفیت 1080p را دارد.

این تلفن از یک چیپست بدون نام با پردازنده هشت هسته‌ای استفاده می‌کند. ما حدس می‌زنیم که تراشه موجود در گلکسی A01 به عنوان یک تراشه پایین‌رده معرفی می‌شود. البته، این موضوع درباره حافظه رم صدق نکرده و تلفن جدید سامسونگ دارای یک رم 6 گیگابایتی برای نسخه استاندارد و رم 8 گیگابایتی برای مدل بالاتر است.

پایین‌رده جدید کره‌ای‌ها دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده که این میزان تا 512 گیگابایت توسط کارت microSD قابل افزایش است. شیار کارت حافظه نیز به صورت اختصاصی برای این کارت ساخته شده است، بنابراین، کاربران می‌توانند از دو سیم‌کارت به همراه کارت حافظه خارجی استفاده کنند.

جک 3.5 میلی‌متری این گوشی به همراه گیرنده رادیوی FM در بالای تلفن قرار دارد. انرژی سخت‌افزار گلکسی A01 توسط یک باتری 3000 میلی‌آمپری تامین می‌شود. در این مرحله هیچ اطلاعاتی در رابطه با سرعت شارژ باتری منتشر نشده است.

ابهامات زیادی درباره تلفن جدید سامسونگ وجود دارد؛ به عنوان مثال، زمان و قیمت دقیقی برای فروش این تلفن مشخص نشده است، اما به نظر می‌رسد که سامسونگ برای رقابت در بازار اسمارتفون‌های میان‌رده، این تلفن را با قیمت 100 یورو به بازار عرضه کرده تا یک هزینه منطقی به مشتریان تحمیل شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH