سرویس PlayGalaxy Link

سرویس PlayGalaxy Link سامسونگ برای گوشی‌های بیشتری عرضه می‌شود

PlayGalaxy Link سرویس بازی از راه دور سامسونگ است که اجازه می‌دهد کاربران بازی‌های موجود بر روی رایانه‌های شخصی را بر روی اسمارت‌فون‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، بازی کنند. نسخه بتا از این سرویس در ماه سپتامبر رونمایی و برای هندست‌های گلکسی نوت 10 و مدل پلاس عرضه شد. به فاصله کمی و در ماه نوامبر، اسمارت‌فون گلکسی S10 نیز به این قافله پیوست.

سرویس PlayGalaxy Link

حالا غول کره‌ای خبر داده است که PlayGalaxy Link بر روی اسمارت‌فون‌های گلکسی فولد، S9، نوت 9 و گلکسی A90 نیز عرضه خواهد شد. نسخه عرضه شده از این سرویس 1.07 خواهد بود و عرضه آن به صورت تدریجی برای تمامی دستگاه‌ها صورت می‌پذیرد. البته که این خبر برای دارندگان دستگاه‌های ذکر شده بسیار خوشحال کننده است، اما باید به این موضوع نیز اشاره کرد که در حال حاضر سرویس PlayGalaxy Link تنها در کشورهای آمریکا، کره جنوبی، انگلستان، ایتالیا، سنگاپور، کانادا، فرانسه و هلند در دسترس کاربران قرار دارد.

در صورتی که سامسونگ بخواهد در بازار رقابت باقی بماند، باید خیلی زود گسترش سرویس خود را آغاز کند. به عنوان مثال، این شرکت رقیبی تحت عنوان Steam Link دارد که بر روی اسمارت‌فون‌های اندرویدی و iOS عملکرد بسیاری خوبی داشته است. در این بین نباید از کنار اپلیکیشن Moonlight نیز به راحتی بگذریم که بی‌نیاز از نصب برنامه‌ای جانبی بر روی رایانه شخصی، قابلیت‌های خوبی در این زمینه از خود نشان داده است. از آنجایی که این اپلیکیشن برای استریم بازی‌های انویدیا مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید کارت گرافیکی سازگار با آن داشته باشید.

سرویس PlayGalaxy Link

در هر صورت، سامسونگ PlayGalaxy Link را نیز به قابلیت‌های جذابی مجهز کرده است تا کاربران بیشتری را به سمت آن جذب کند؛ ویژگی‌هایی از قبیل Wake on Lan و یا بازگشایی سیستم عامل رایانه با استفاده از هندست. وجود این قابلیت‌ها باعث شده برخی این ادعا را داشته باشند که PlayGalaxy Link تبدیل به اولین سرویسی خواهد شد که به معنای واقعی کلمه اجازه کنترل دسکتاپ از راه دور را می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH