آی‌فون 11 پرو Caviar

ساخت دو نسخه خاص و متفاوت از آی‌فون 11 پرو با قیمت نجومی!

خارق‌العاده، تا حدودی عجیب و بسیار گران قیمت ویژگی‌های محصولات تولیدی Caviar هستند. اما با توجه به میزان فعالیت شرکت می‌توان به راحتی مطمئن شد که اسمارت‌فون‌های این شرکت با طراحی‌های خاص، مشتریان خاص خود را نیز در سرتاسر دنیا دارند. طراحی‌های این شرکت حول اسمارت‌فون‌های آی‌فون 11 پرو و مدل پرو مکس، از عجیب‌ترین و شناخته شده‌ترین محصولات این شرکت هستند. در هر صورت، این شرکت در جدیدترین کار خود سراغ دو تن از اسطوره‌های آمریکا رفته است: مریلین مونرو و مایک تایسون مشهور به مایک آهنی.

آی‌فون 11 پرو Caviar  آی‌فون 11 پرو Caviar

نسخه مایک تایسون از آی‌فون 11 پرو به یاد تعداد بردهای این بوکسور در طول حیات حرفه‌ایش، به صورت محدود تولید شده و تنها پنجاه عدد است. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، هر کدام از نسخه‌های حجاری برجسته‌ای در پنل پشتی دارد. Caviar ادعا کرده است که در طراحی این هندست، استفاده از الگوی نقش برجسته باعث شده خشونت خاصی به اسمارت‌فون بخشیده شود. اما کار به همین جا محدود نمی‌شود و در دیوایس‌های جدید شرکت روسی هدیه‌ای نیز تحت عنوان “تکه‌ای از متعلقات شخصی قهرمان” وجود دارد. به عنوان مثال، در نسخه مایک آهنی بخشی از تجهیزات ورزشی این قهرمان به خریدار اهدا می‌شود. ارزان‌ترین مدل از نسخه مایک تایسون آی‌فون 11 پرو حدود 5850 دلار قیمت دارد.

آی‌فون 11 پرو Caviar

نسخه مریلین مونرو نیز به مانند نسخه مایک تایسون از تیتانیوم ساخته شده و در پنل پشتی دارای برجستگی‌هایی است. به عنوان هدیه، بخشی از لباس این بازیگر در زیر گلس محافظ قرار داده شده است. این هندست در قالب آی‌فون 11 پرو 64 گیگابایتی با قیمت پایه 5100 دلار به فروش می‌رسد. این دو هندست Caviar را می‌توان در کنار محصولاتی نظیر نسخه طلایی Ali & Frazier به همراه بخش‌هایی از لباس‌های ورزشی دو قهرمان و مدل استیو جابز به همراه بخشی از یقه اسکی او قرار داد.

در صورتی که باز هم احساس می‌کنید قیمت این محصولات آنچنان که باید ارضاکننده نیست، مدلی تحت عنوان Credo Christmas Star Diamond نیز وجود دارد که قیمت پایه آن از صد و سی هزار دلار آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH