ردمی 9

ردمی 9 در اوایل سال 2020 با پردازنده جدید مدیاتک عرضه خواهد شد

اکتبر سال جاری میلادی بود که شیائومی از اسمارت‌فون ردمی 8 رونمایی کرد؛ اما از همان زمان شایعات حکایت از آن داشتند که کار بر روی نسل جدید خانواده آغاز شده است. بر اساس اخبار و شنیده‌های جدید، ردمی 9 اوایل سال 2020 با پردازنده جدید مدیاتک تحت عنوان هلیو G70 رونمایی خواهد شد. اطلاعات خاصی در خصوص این پردازنده موجود نیست، اما با توجه به الگوی نام‌گذاری محصولات مدیاتک، می‌توان گفت G70 در زمینه عملکرد ضعیف‌تر از G90 عمل خواهد کرد و بیشتر با هدف پایین آوردن هزینه به کار می‌رود.

ردمی 9

ردمی نوت 8 پرو از پردازنده G90T استفاده کرده است، در حالی که ردمی 8 با پردازنده اسنپدراگون 439 روانه بازار شد. حالا باید دید سرنوشت ردمی 9 با مطالب مطرح شده، چگونه خواهد شد. در هر صورت، باید با اطمینان گفت که اسمارت‌فون جدید چینی‌ها یک قدم رو به جلو خواهد بود و نه رو به عقب. این هندست مجهز به صفحه نمایش 6.6 اینچی با یک بریدگی در بالا خواهد بود و در این زمینه نیز یک گام از پنل 6.22 اینچی ردمی 8 جلوتر محسوب می‌شود.

4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، از جمله مشخصات دیگر این گوشی نسبتا پایین‌رده است. بسیاری از کاربران انتظار دارند ردمی 9 به صورت پیش‌فرض با توجه به وجود اندروید 10، با MIUI 11 وارد بازار شود. اطلاعات خاصی در خصوص دوربین یا دوربین‌های این دستگاه در دست نیست، اما به احتمال فراوان باز هم اسمارت‌فون عملکرد بهتری نسبت به مدل‌های قبلی خود خواهد داشت. مدت زمان زیادی تا عرضه این هندست باقی نمانده است و قطعا در روزهای آینده شاهد انتشار اخبار بیشتری در خصوص اسمارت‌فون جدید شیائومی خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH