اسمارت‌فون خم‌شدنی موتورولا ریزر نیز با تاخیر در عرضه مواجه شد!

داستان اسمارت‌فون‌های خم‌شدنی و تاخیر در عرضه، داستان چندان غریبی برای دنبال‌کنندگان اخبار صنعت گوشی‌های هوشمند نیست. گلکسی فولد سامسونگ مشکلاتی در طراحی داشت، میت X هواوی بسیار دیرتر از آن چه که عنوان شده بود، به بازار عرضه شد و حالا هم نوبت به موتورولا ریزر رسیده است تا ظاهرا دچار سرنوشتی مشابه شود.

چندی پیش موتورولا با بازطراحی گوشی قدیمی خود تحت عنوان ریزر، به یک اسمارت‌فون خم‌شدنی نه چندان گران قیمت، بسیاری از کاربران را به وجد آورده بود. بر اساس صحبت‌های مقامات شرکت، ظاهرا هم طرفدار زیاد موجب دردسر شده و به علت تقاضای بالا، عرضه این هندست با کمی تاخیر مواجه خواهد شد.

تاخیر در عرضه موتورولا ریزر

در بیانیه شرکت در این خصوص آمده است: “از زمان رونمایی از موتورولا ریزر در ماه نوامبر، این اسمارت‌فون با استقبال بی‌نظیری از طرف خریداران مواجه شده است. تقاضا بسیار بالا است و در نتیجه موجودی خیلی زود به اتمام می‌رسد. به همین دلیل شرکت قصد دارد تا با تغییر در پیش فروش و زمان ورود به بازار، بتواند این تقاضای بالا را مدیریت کند. ما مطمئن می‌شویم که تعداد بیشتری از این اسمارت‌فون تولید شده است و افراد بیشتری می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. البته این تاخیر چندان طولانی نخواهد بود.”

پس می‌توان گفت خبر خوب این است که موتورولا ریزر تاخیری طولانی به مانند آنچه در گلکسی فولد و میت X دیدیم، نخواهد داشت. خبر بد هم این است که موتورولا نه تاریخ دقیقی برای آغاز پیش فروش تعیین کرده و نه صحبتی در خصوص زمان عرضه کرده است. بعلاوه مشخص نیست این تاخیر منحصرا برای کشور آمریکا خواهد بود یا این کشور از تاخیر در عرضه مستثنی خواهد شد. گفتنی است، بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بود پیش فروش موتورولا ریزر از تاریخ 26 دسامبر و عرضه رسمی آن از نهم ژانویه آغاز شود، اما با وجود این صحبت‌ها به نظر نمی‌رسد این هندست در سال 2019 روانه بازارها شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH