شیائومی پوکوفون F2 احتمالا در سال آینده عرضه خواهد شد

برند فرعی کمپانی شیائومی در هندوستان با نام پوکو شناخته می‌شود. نخستین هندست این برند در ماه آگوست گذشته و تحت‌عنوان پوکوفون F1 معرفی شد. این اسمارت‌فون موجب شگفتی بسیاری از کارشناسان شد؛ چرا که با وجود برخورداری از مشخصات هندست‌های پرچم‌دار دارای برچسب قیمتی شگفت‌انگیز و کاملا رقابتی بود.

طرفداران و به‌طور مشابه رسانه‌ها پیش‌بینی می‌کردند که مدل جانشین پوکوفون F1 طی سال جاری روانه بازار شود. حتی بر اساس برخی شایعات قرار بود شیائومی هندست‌های دوگانه سری ردمی K20 را تحت‌عنوان پوکو F2 در هندوستان ارایه نماید؛ اما چنین پدیده‌ای نهایتا روی نداد.

پوکوفون F1

با این‌حال کماکان مشخص نیست که اسمارت‌فون آینده پوکوفون دقیقا چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد. اما Alvin Tse؛ مدیرکل کمپانی اعلام کرده که سال آینده اخبار بیش‌تری در خصوص آن‌ها شنیده خواهد شد. چنین ادعایی نشان می‌دهد که در سال 2020 احتمالا شاهد عرضه پرچم‌دار آینده این برند خواهیم بود؛ هندستی که احتمالا پوکوفون F2 نام دارد.

پوکوفون تا این لحظه به هیچ‌گونه جزئیات خاصی پیرامون هندست F2 اشاره نکرده است؛ اما انتظار می‌رود که طی هفته‌های آتی اطلاعات بیش‌تری در خصوص این اسمارت‌فون منتشر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH