نسل جدید سری اکسپریا سونی به یک نمایشگر هول پانچ مجهز خواهد بود

سونی با عرضه سری به‌روزرسانی‌شده اکسپریا که اکثرا نمایشگرهایی با نسبت‌ تصویر جدید ۲۱:۹ داشتند، جان تازه‌ای به سبد محصولات 2019 خود بخشید. حالا به نظر می‌رسد که ما در سال 2020 شاهد حتی اصلاحات بیشتری از جمله یک حفره هول پانچ برای دوربین جلو گوشی‌های اکسپریا خواهیم بود. یک پتنت سونی که اخیرا توسط اداره جهانی مالکیت فکری (WIPO) منتشر شده است، هندستی را با یک رابط کاربری جدید و نمایشگری با حاشیه بالایی بسیار نازک نشان می‌دهد.

با نگاه دقیق‌تر به تصویر موجود در پتنت می‌توان قابلیت مالتی‌ویندو را مشاهده کرد که در آن هر دو گوشه بالایی نمایشگر برای نمایش‌دادن اطلاعات زمان در سمت چپ و وضعیت باتری در سمت راست استفاده شده‌اند. این نشان می‌دهد که سونی ممکن است مانند سری نوت 9 و گوشی‌های جدید گلکسی A51 و A71 سامسونگ از یک حفره هول پانچ برای دوربین سلفی گوشی اکسپریا بعدی خود بهره بگیرد.

وب‌سایت LetsGoDigital، به‌تازگی رندری را از این دستگاه منتشر کرده که دید بهتری از آن در اختیار ما قرار می‌دهد (تصویر پایین). اخیرا گوشی اکسپریا 3 در لیست گیک‌بنچ با چیپست اسنپ‌دراگون 865 و رم ۱۲ گیگابایتی رویت شده بود. به‌علاوه، گفته می‌شود که این هندست از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد و مجهز به شش دوربین در پشت و همچنین یک نمایشگر QHD خواهد بود.

سونی سال گذشته هندست اکسپریا 1 را به‌همراه اکسپریا 10 و 10 پلاس در جریان نمایشگاه MWC معرفی کرد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که اکسپریای جدید را در پایان ماه فوریه سال آینده ببینیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH