پاوربانک بی‌سیم جدید سامسونگ از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی خواهد کرد

امسال بالاخره کمپانی سامسونگ از سرعت‌های بالاتر شارژ سیمی برای گوشی‌های پرچم‌دار خود رونمایی کرد. هندست گلکسی نوت 10 پلاس می‌تواند با سرعت چشمگیر 45 واتی شارژ شود. اکنون غول کره‌ای بر روی پاوربانکی کار می‌کند که از سرعت‌های شارژ بالاتر پشتیبانی خواهد کرد. کمیته ارتباطات فدرال (FCC) تاییدیه مربوط به پاوربانک جدید سامسونگ با قابلیت شارژ بی‌سیم و شماره مدل EB-U3300 را صادر نموده است. مشخصات این محصول تایید می‌کنند که پاوربانک جدید قادر به شارژ دستگاه‌های مختلف با توان 25 وات خواهد بود.

به لطف اقدامات وب‌سایت SafetyKorea حتی تصویری از این پاوربانک نیز منتشر شده است. این ابزار از 2 درگاه USB-C و یک پد شارژ بی‌سیم در بخش فوقانی بهره خواهد برد. با این‌حال از پورت استاندارد USB-A هیچ خبری نیست؛ چرا که شارژ با سرعت‌های 25 واتی و بالاتر صرفا از طریق کابل‌های USB-C به USB-C امکان‌پذیر خواهد بود. سرعت شارژ بی‌سیم نیز احتمالا همانند پاوربانک بی‌سیم فعلی سامسونگ به حداکثر 15 وات خواهد رسید. همچنین ظرفیت پاوربانک نیز نسبت به گذشته تغییری نکرده و کماکان معادل 10 هزار میلی‌آمپرساعت خواهد بود.

زمان رونمایی رسمی از پاوربانک بی‌سیم جدید سامسونگ هنوز اعلام نشده است؛ اما این محصول احتمالا در ماه فوریه سال آینده و به‌همراه پرچمداران سری گلکسی S11 معرفی خواهد شد. حتی سامسونگ می‌تواند پاوربانک جدید خود را پیش از گلکسی S11 عرضه نماید؛ چرا که اکنون برخی تولیدات این برند در بازار نظیر گلکسی نوت 10، نوت 10 پلاس و گلکسی A70 از قابلیت شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کنند. دستگاه‌های آینده نظیر گلکسی A71 و گلکسی A91 نیز از فناوری شارژ فوق‌سریع 25 واتی پشتیبانی خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH