گوشی پرچمدار شیائومی می 10 احتمالا مجهز به یک باتری 4800mAh خواهد بود

پرچمدار آینده شیائومی از خانواده می (Mi)، همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. Lin Bin، رییس و موسس شرکت، قبلا در شبکه‌های اجتماعی، وجود یک می 10 پرو را تایید کرده بود. بنابراین طبیعی است که یک می 10 معمولی هم وجود داشته باشد. ضمن اینکه، وجود این هندست بعد از معرفی اسنپ‌دراگون 865 (که احتمال می‌رود در داخل آن استفاده شود) تایید شده بود.

حالا یک شایعه جدید در شبکه اجتماعی ویبو ادعا کرده است که می 10 معمولی مجهز به یک باتری ۴۵۰۰ تا ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. این منبع گفته است که ظرفیت واقعی باتری ممکن است ۱۰۰ میلی‌آمپرساعت کمتر یا بیشتر از این دو مقدار باشد.

با وجود همه این ابهام‌ها، باید بگوییم که اعداد گفته‌شده در بالا، با در نظر گرفتن یک شایعه دیگر درباره دستگاه، هنوز جالب هستند. براساس این شایعه، می 10 پرو، تنها در عرض ۳۵ دقیقه قادر به شارژ باتری خود از صفر تا ۱۰۰ درصد خواهد بود. این نسل جدید فناوری شارژ سریع شیائومی، بسیار جالب‌توجه بوده و احتمالا ارتباطی با شارژر ۶۶ واتی شیائومی که اوایل امسال در چین تایید شد، دارد. البته این خروجی شارژر، با در نظر گرفتن شارژرهای سریع موجود در بازار، مانند آداپتور ۶۵ واتی گوشی اوپو رنو Ace، تاحدودی قابل باور است. شارژر اوپو رنو Ace می‌تواند باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن را تنها در عرض ۲۸ دقیقه شارژ کامل کند که سریع‌تر از ۳۵ دقیقه گفته‌شده درباره شارژر شیائومی است. با این‌حال، شاید این عدد ۳۵ دقیقه مربوط به می 10 پرو باشد و می 10 استاندارد یک باتری کوچک‌تر و زمان شارژ کمتری داشته باشد.

ما فعلا درباره این جزییات مطمئن نیستیم، بنابراین منتظر خواهیم ماند تا اطلاعات بیشتری درباره خانواده می 10 و همچنین شارژرهای سیمی ۶۶ واتی و بی‌سیم ۵۰ واتی شیائومی که قرار است در نیمه دوم سال آینده معرفی شوند، به دستمان برسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH