پتنت جدید ال‌جی نشان می‌دهد که زبان طراحی تلفن‌های تاشو باید عوض شود

پتنت و تلفن‌های شرکت ال‌جی در سال 2019 پاسخ کوبنده‌ای به بازار تلفن‌های هوشمند تاشو دادند. این شرکت به جای تولید تلفنی مانند گلکسی فولد یا موتورولا Razr 2019، یک صفحه‌نمایش دوم توسط یک کیس به تلفن‌های قدرتمند خود اضافه کرد.

اسمارتفون‌هایی مثل ال‌جی V50 و ال‌جی G8x از این کیس‌ استفاده می‌کنند تا یک صفحه‌نمایش دوم را در اختیار کاربران قرار دهند. هنگامی که این کیس تاشو را باز می‌کنید، توانایی بهره‌گیری از دو نمایشگر برای انجام چندین کار (مالتی تسکینگ) یا اجرای باز‌ی‌های خاص را خواهید داشت، البته، به شرطی که اپلیکیشن‌های موردنظر نیز از این قابلیت پشتیبانی کنند.

پتنت تاشو ال‌جی

به نظر می‌رسد که ال‌جی به دنبال استفاده از یک صفحه‌نمایش کامل در تلفن تاشو خود است. یک پتنت ثبت شده جدید نشان می‌دهد که کره‌ای‌ها در فکر تولید یک کیس کامل برای صفحه‌نمایش OLED هستند تا استفاده از کیس تاشو پلاستیکی را کنار بگذارند.

محدوده قرارگیری نمایشگر نیز در تصویر پتنت مشاهده می‌شود تا دستگاه اصلی و نمایشگر ثانویه را محافظت کند. هنگامی که این کیس باز شود، یک صفحه‌نمایش بزرگ در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که قدرت آن توسط تلفن اصلی ال‌جی متصل به آن تامین می‌شود. به عبارتی دیگر، شما یک تبلت در اختیار خود دارید که به عنوان تلفن هوشمند در دستان شما عمل می‌کند.

پتنت تاشو ال‌جی

به عنوان یک پیشنهاد برای این پتنت می‌توانید تلفن خود را در سمت راست کیس مذکور قرار داده تا فضای بیشتری برای نمایشگرهای دیگر داشته باشید و یا حتی می‌توانید با قرار دادن تلفن ال‌جی خود در بخش‌های کناری کیس، همانند کیس‌های فعلی ال‌جی از یک نمایشگر ثانویه دیگر استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که طرح فعلی ال‌جی در مرحله ثبت اختراع قرار دارد و میزان احتمال استفاده آن توسط کره‌ای‌ها نامشخص است. البته، باتوجه به استانداردهای امروزی تلفن‌های هوشمند تاشو، بهره‌گیری و تولید انبوه این پتنت موضوعی عجیب نبوده و حتی می‌تواند باعث بهبود روند تکامل اسمارتفون‌های تاشو شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH