پرچم‌دار آینده سامسونگ احتمالا گلکسی S20 اولترا نامگذاری خواهد شد

یکی از منابع صنعتی اخیرا ادعا کرد که سامسونگ قصد دارد هندست‌های پرچم‌دار نسل آینده خود را تحت‌عنوان سری گلکسی S20 روانه بازار کند. اکنون سایر اطلاعات جالب‌توجه نشان می‌دهند که الگوی نامگذاری به‌روزرسانی شده سامسونگ شاهد اعمال یک تغییر دیگر نیز خواهد بود.

ارزان‌ترین مدل سری آینده گلکسی S، گلکسی S20 و نه گلکسی S20e نامگذاری خواهد شد

یک کمپانی تولیدکننده کیس با نام Schnailcase چنین اظهارنظری را از یک تامین‌کننده مورد اعتماد دریافت نموده است. بر این اساس سامسونگ در نامگذاری ارزان‌ترین مدل پرچم‌دار سال آینده خود از پسوند e استفاده نخواهد کرد. دلیل اتخاذ چنین تصمیمی توسط سامسونگ هنوز اعلام نشده است؛ اما فروش پایین‌تر از حد انتظار احتمالا سامسونگ را برای انجام این‌کار مجاب کرده است. چنین تغییر مهمی بدان معناست که اسمارت‌فون ممتاز 6.2 اینچی که بر اساس برآوردهای پیشین قرار بود به‌عنوان جایگزین گوشی گلکسی S10e روانه بازار شود؛ در واقع به‌عنوان جانشین ورژن استاندارد گلکسی S10 توسعه خواهد یافت. در نتیجه این هندست با نام گلکسی S20 به بازار عرضه شده و قیمت‌گذاری آن نیز بر همین اساس انجام خواهد شد.

جهت اطلاع برخی افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که در کنار نمایشگر اصلاح شده فوق احتمالا شاهد به‌کارگیری پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه ارتقایافته شامل یک لنز فوق‌عریض، یک دوربین پریسکوپی فوق‌العاده با زوم اپتیکال 5 برابری و یک حسگر جدید 108 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی دستگاه خواهیم بود. بی‌تردید توان پردازشی ورژن آمریکایی این اسمارت‌فون از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 865 شرکت کوالکام تامین خواهد شد؛ در حالی‌که ورژن تولید شده برای کشورهای اروپایی و سایر بازارهای بین‌المللی احتمالا از تراشه بومی اگزینوس 990 سامسونگ بهره خواهد برد. این تراشه‌ها احتمالا همراه با حداقل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی قابل ارتقاء به‌کار گرفته خواهند شد. همچنین گلکسی S20 با سیستم‌عامل اندروید 10 به‌همراه رابط کاربری One UI 2.1 و یک باتری قدرتمند با ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

سامسونگ گلکسی S20 پلاس در میانه طیف پرچم‌داران آینده کمپانی قرار خواهد گرفت

دومین اسمارت‌فون سری آینده گلکسی S20 ظاهرا از یک نمایشگر آمولد غول‌پیکر با اندازه 6.7 اینچ استفاده خواهد کرد. در ابتدا تصور می‌شد که این هندست به‌عنوان جانشین گلکسی S10 تولید خواهد شد؛ اما در صورت صحت اطلاعاتی که امروز توسط یک شخص خبرچین با نام Ishan Agarwal منتشر شده است می‌توان انتظار داشت که اسمارت‌فون مذکور به‌عنوان جانشین گلکسی S10 پلاس و با نام گلکسی S20 پلاس به بازار عرضه خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی S20 پلاس از پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه بهره خواهد برد. این ماژول در کنار برخورداری از 3 حسگر مشابه با گلکسی S20 از یک سنسور TOF اضافی نیز میزبانی می‌کند. این حسگر به ارتقاء کیفیت عکاسی پرتره و نمایش محتوای واقعیت‌افزوده کمک خواهد کرد.

با توجه به برآوردها انتظار می‌رود که پیکره‌بندی داخلی این هندست در مقایسه با گلکسی S20 ارتقاء پیدا کند. بر این اساس گلکسی S20 پلاس در کنار بهره‌مندی از تراشه‌های فوق مجهز به 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه‌داخلی و سیستم‌عامل اندروید 10 خواهد بود. ظرفیت باتری این هندست در مقایسه با ورژن استاندارد به میزان چشمگیری ارتقاء یافته و به 4500 میلی‌آمپرساعت خواهد رسید. بعلاوه این باتری از فناوری‌های شارژ سریع 45 واتی، شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد.

بزرگ‌ترین گوشی سامسونگ احتمالا گلکسی S20 اولترا نامگذاری خواهد شد

بزرگ‌ترین و گران‌قیمت‌ترین عضو سری پرچم‌دار آینده سامسونگ ظاهرا در کلیه جوانب جالب‌توجه خواهد بود. این هندست احتمالا از یک نمایشگر خیره‌کننده 6.9 اینچی بهره برده و جایگزینی شایسته برای اسمارت‌فون فوق ممتاز گلکسی S10 5G به‌شمار خواهد رفت؛ هندستی که در اوایل سال جاری معرفی شد. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها هندست‌های گلکسی S20 و گلکسی S20 پلاس با شبکه موبایلی نسل آینده سازگاری خواهند داشت؛ لذا ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته تا کلمه 5G را از شمای نامگذاری گوشی‌های خود حذف نماید. در عوض، پیشرفته‌ترین مدل پرچم‌دار آینده سامسونگ تحت‌عنوان گلکسی S20 اولترا عرضه خواهد شد.

همچنین بایستی خاطرنشان کرد که این محصول منحصربه‌فرد بایستی از کلیه قابلیت‌های ارائه شده در اسمارت‌فون گلکسی S20 پلاس در کنار یک دوربین تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی 2 برابری پشتیبانی نماید. این دوربین با هدف پوشش‌دهی شکاف میان بزرگ‌نمایی اپتیکال 1 و 5 برابری تعبیه می‌شود. بعلاوه انرژی موردنیاز دستگاه از طریق یک باتری غول‌پیکر 5000 میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد.

موعد زمانی معرفی و عرضه هندست‌های سری گلکسی S20 سامسونگ

بر اساس پیش‌بینی‌ها، هندست‌های سامسونگ گلکسی S20، گلکسی S20 اولترا و گلکسی S20 پلاس طی مراسمی در روز سه شنبه 11 فوریه و به‌همراه ایرفون‌های بی‌سیم جدید گلکسی بادز پلاس معرفی خواهند شد.

سوابق تاریخی نشان می‌دهند که پیش‌سفارش پرچم‌داران سری گلکسی S تا پایان هفته قبل از شروع عرضه رسمی آن‌ها (در روز 21 یا 28 فوریه) آغاز خواهد شد. بنابراین در سال آینده، سامسونگ اولین برند بزرگی است که دستگاه‌های پرچم‌دار خود را به بازار عرضه می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH