ورژن جدید گوشی قدیمی نوکیا احتمالا تا پایان ماه جاری عرضه می‌شود

بر اساس اخبار منتشر شده طی روز گذشته، به‌دنبال تاخیر در عرضه اسمارت‌فون نوکیا 9 PureView رونمایی از گوشی نوکیا 9.2 نیز به تعویق افتاده است. هدف از این‌کار، فراهم نمودن امکان به‌کارگیری تراشه جدیدتر اسنپ‌دراگون 865 در هندست مذکور است. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که نوکیا به منظور تسلی خاطر کاربران قصد دارد ورژن جدیدی از هندست اصیل خود را روانه بازار نماید.

جوهو سارویکاس؛ مدیر واحد محصولات شرکت HMD در یک پست توییتری اعلام کرد:

“اکنون چهارمین سالی است که به امید شرکت در رویدادهای CES و MWC اقدام به خریداری کفش‌های جدید می‌کنم و ظاهرا امسال بهترین سال تا به امروز خواهد بود. من یک جفت خیره‌کننده از کفش‌های قدیمی آدیداس را پیدا کردم. این پدیده تنها بدان معناست که ما بایستی ورژن جدیدی از یک گوشی اصیل نوکیایی را عرضه نماییم. – جوهو سارویکاس؛ 4 ژانویه 2020

چنان‌چه حساب‌کاربری آقای سارویکاس در توییتر را فالو نمی‌کنید؛ در این‌صورت بایستی بدانید که مدیر واحد محصولات شرکت HMD، تصاویر مربوط به یک جفت کفش ورزشی جدید با نام Adidas Originals را منتشر نموده است. وی در بخش کپشن پست به عبارت Nokia original، ایموجی صورتک چشمک زده و هشتگ ChineseNewYear اشاره کرده است. با توجه به الهام گرفتن محصولات جدید کمپانی تولیدکننده لوازم ورزشی از الگوی طراحی دهه‌های گذشته می‌توان حدس زد که نوکیا به‌دنبال عرضه ورژن جدید یکی از گوشی‌های نمادین خود متعلق به دوران پیش از رونمایی اندروید است. ظاهرا این گوشی در روز 25 ژانویه امسال عرضه خواهد شد.

نوکیا 8800 سیروکو که نام آن از اسمارت‌فون نوکیا 8 سیروکو در سال 2018 الهام گرفته شده است

پیش‌تر شاهد تلاش و سرمایه‌گذاری نوکیا برای احیاء محصولات نوستالژیک و مشهور قرن گذشته نظیر نوکیا 3310 و چندین مدل جدیدتر این سری در سال 2017 بودیم. سپس نسخه جدید گوشی نوکیا 8110 در سال 2018 ارایه شد و تا حدودی مورد پذیرش مخاطبان قرار گرفت. به‌ نظر شما اکنون نوکیا چه ایده‌ای را در ذهن می‌پروراند؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH