پرفروش‌ترین برندها در دیجی‌کالا

نگاهی به پرفروش‌ترین برندها در دیجی‌کالا (ویدئو اختصاصی)

دیجی‌کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین در خاورمیانه شناخته شده است. شما در این فروشگاه می‌توانید برندهای خاص و معتبری را ببینید و محصولات آن‌ها را بخرید. اما در این میان برخی از برندها فروش بیشتری را نسبت به بقیه تجربه می‌کنند و به اصطلاح، سود بیشتری از طریق دیجی‌کالا به جیب می‌زنند.

شما می‌‌توانید گزارش کامل دیجی‌کالا درباره نیم‌سال اول را از این لینک مشاهده کنید

پیش‌تر شما را با نحوه نظارت دیجی‌کالا بر عملکرد فروشندگان آشنا کردیم و در پستی دیگر، به محبوب‌ترین کالاهای دیجی‌کالا پرداختیم و حتی گفتیم که این فروشگاه در کدام استان‌ها بیشتر می‌فروشد. امروز قصد داریم تا نگاهی به پرفروش‌ترین برندها در دیجی کالا بیندازیم. اگر می‌خواهید بدانید که کدام برندها فروش بیشتری را در این فروشگاه کسب کرده‌اند، ویدئو اختصاصی ما در این زمینه را ببینید:

1 در مورد “نگاهی به پرفروش‌ترین برندها در دیجی‌کالا (ویدئو اختصاصی)”

  1. یکی از کارای فوق العاده خاص و محشرشون اینه که با یه لیبل، کالاهای اصل و غیراصلی رو مشخص میکنه. انصافاً خیلی بالاتر از استانداردهای ایران کار میکنن. حتی اگه قیمت هاش یکم بالاتر باشه ارزش داره چون یه خرید باکیفیت و لذت بخش رو تضمین میکنن. یادمه قبلنا خرید یه گوشی از پاساژ علاء الدین یه پروژه پر استرس بود بس که دروغ و دغل بازی توی کار فروشنده ها بود ولی از وقتی دیجی کالا اومده همه چیز شسته رفته و تمیز انجام میشه. تنوع زیاده و از همه مهمتر به راحتی هم پس میگیرن و پول رو بر میگردونند. طراحی سایت، فرم و قالب ها، نحوه بسته بندی و ارائه کالا و … بینهایت حرفه ای و بدون باگ و نقص انجام میشه و اصلاً قابل قیاس با سایر نیست. من تقریباً همه خریدهام حتی لوازم بهداشتی رو هم از دیجی کالا میخرم تنها انتقادی که دارم توی بخش نظرات کمی غیر صادقانه عمل میکنند. نظرای مثبت نسبت به یک کالا رو به راحتی نمایش میدن ولی نظرهای منفی رو به راحتی نشون نمیدن. بارها کاملاً منطقی و بدون عبارات توهین آمیز، تجربه بدِ خودمو نسبت به یه کالا ثبت کردم ولی نمایش ندادند. تجربه به من پابث کرده در مورد خیلی از کالاها باید خفیف و سطحی انتقاد کنید تا چاپ بشه

    1
    3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH