ایسر لپ‌تاپ‌های جدید اسپین 3 و اسپین 5 را در رویداد CES 2020 معرفی کرد

ایسر امروز در رویداد CES 2020 در کنار سایر محصولات خود، از دو لپ‌تاپ قابل‌تبدیل اسپین (Spin) جدید یعنی اسپین 3 و اسپین 5 هم رونمایی کرد. این دو لپ‌تاپ ویندوز 10، مجهز به پردازنده‌های نسل دهم Ice Lake اینتل و کارت‌های گرافیکی جدید Iris Plus هستند.

تقاوت اصلی دو لپ‌تاپ جدید، مربوط به اندازه آن‌ها می‌شود؛ اسپین 5 از آلیاژ آلومینیوم-منیزیم ساخته شده و با ۱.۲ کیلوگرم وزن، ۱۴.۹ میلیمتر ضخامت دارد، در حالیکه اسپین 3 از جنس آلومینیوم بوده و ۱.۵ کیلوگرم وزن و ۱۶.۹ میلیمتر ضخامت دارد. اسپین 3 دارای یک نمایشگر بزرگ‌تر ۱۴ اینچی با رزولوشن FHD است و اسپین 5 از یک نمایشگر ۱۳.۵ اینچی با رزولوشن 2K و نسبت ۳:۲ بهره می‌برد. هر دو دستگاه با داشتن یک لولای قابل‌تبدیل، یک رقیب جدی برای سرفیس لپ‌تاپ مایکروسافت محسوب می‌شوند.

James Lin، از مدیران ایسر گفته است: لپ‌تاپ‌های جدید اسپین 3 و اسپین 5 می‌توانند انتخاب‌های عالی برای همه کسانی باشند که به دنبال یک سیستم واحد برای کارهای اداری، مدرسه، تفریح و سرگرمی هستند. این دستگاه‌ها با داشتن وزن و ضخامت کم‌تر و نمایشگرهای لمسی با حاشیه نازک، گزینه‌های ایده‌آلی برای افراد مشکل‌پسند خواهند بود.

هر دو لپ‌تاپ جدید، مجهز به یک استایلوس شارژ سریع اکتیو ایسر (Acer Active Stylus)، که از فناوری الکترواستاتیک فعال (AES) و ۴۰۹۶ سطح فشار بهره می‌برد، هستند و اسپین 5 علاوه بر آن از استایلوس اکتیو AES 2.0 هم پشتیبانی می‌کند.

اسپین 5 از ماه ژوئن امسال در آمریکای شمالی به قیمت پایه ۸۹۹ دلار و از ماه مارس در EMEA (اروپا، خاورمیانه و آفریقا) با قیمت پایه ۹۹۹ یورو عرضه می‌شود. اسپین 3 هم از ماه آوریل در آمریکای شمالی با قیمت پایه ۶۹۹ دلار و از ماه فوریه در EMEA با قیمت ۶۴۹ یورو به فروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH