خرید شارژ و بسته اینترنت از دیجی پی

اگر از طرفداران دیجی‌پی هستید آماده باشید تا شما را با دو سرویس خوب این پلتفرم بزرگ مالی آشنا کنیم. سرویس اول این پلتفرم، خرید شارژ است که بسیاری از ما در طول روز یا هفته آن را انجام می‌دهیم. سرویس دوم نیز خرید بسته اینترنت است که تقریبا تمام کاربران اینترنتی با آن سروکار دارند.

خرید شارژ و خرید بسته اینترنت در دیجی‌پی بسیار آسان است و به دو روش انجام می‌شود. روش‌هایی که هر کدام از آنها ویژگی‌های خاص خود را دارند و دست شما را برای انتخاب روش دلخواه باز می‌گذارد. اگر دوست دارید با این روش‌ها آشنا شوید تا انتها با این مطلب همراه شوید.

روش‌های خرید شارژ و بسته اینترنت با دیجی‌پی

گفتیم دو روش ساده و آسان برای خرید شارژ و بسته اینترنت وجود دارد. این روش‌ها عبارتند از روش خرید با رمز دوم و روش خرید بدون رمز دوم.

روش خرید با رمز دوم

خرید شارژ و بسته اینترنت با دیجی‌پی از طریق رمز دوم، روشی معمول برای خرید است که احتمالا مشابه آن را در بسیاری از اپلیکیشن‌ها تجربه کرده‌اید. در این روش شما می‌توانید به دو روش خرید خود را انجام دهید.

خرید از طریق اپلیکیشن

اپلیکیشن دیجی‌پی یک اپلیکیشن بسیار کامل و کاربردی برای انجام امور مختلف مالی از جمله خرید بسته اینترنت و خرید شارژ است. البته با اپلیکیشن دیجی‌پی می‌توانید خرید اقساطی نیز داشته باشید. با این حال برای خرید شارژ و بسته اینترنت از دیجی پچی، قدم اول نصب اپلیکیشن و وارد کردن اطلاعات لازم از جمله مشخصات هویتی و بانکی است. بعد از وارد کردن اطلاعات و ثبت حساب کاربری، می‌توانید به راحتی وارد اپلیکیشن شوید و با انتخاب گزینه خرید شارژ یا بسته اینترنت، خرید خود را انجام دهید.

خرید از طریق سایت

اگر از نصب اپلیکیشن گریزان هستید و یا تمایل زیادی به کار کردن با اپلیکیشن ندارید، مراجعه به سایت دیجی‌پی گزینه مناسبی برای شما است. در این روش کافیست به سایت دیجی‌پی مراجعه کنید و روی گزینه خرید شارژ کلیک کنید. با کلیک بر این گزینه، باید مبلغ شارژ و نوع سیمکارت خود را وارد کنید.

بعد از آن شما به صفحه پرداخت آنلاین متصل می‌شوید. در این صفحه باید اطلاعات بانکی خود را وارد کنید تا خرید شارژ برای شما انجام شود. برای خرید بسته اینترنت نیز دقیقا باید به همین روش عمل کنید. یعنی ابتدا باید روی گزینه خرید بسته اینترنت کلیک کنید؛ سپس با وارد کردن اطلاعات لازم به صفحه پرداخت آنلاین متصل شوید.

خرید از طریق کیف پول

کیف پول دیجیتال یکی از خدمات خوب دیجی چی برای خرید آسان و فوری است. دلیل فوری بودن این نوع خرید، عدم نیاز به رمز دوم است. برای استفاده از کیف پول دیجیتال، ابتدا باید آن را فعال کنید. اما چگونه باید این کیف پول را فعال کرد؟ فعال کردن کیف پول دیجی‌پی بسیار آسان است.

برای این کار باید وارد اپلیکیشن دیجی‌پی شوید و روی گزینه کیف پول کلیک کنید. در این قسمت ابتدا باید کیف پول خود را شارژ کنید. لازم به یادآوری است که میزان شارژ کیف پول به صورت روزانه محدود است و سقف آن 1 میلیون تومان است. بعد از شارژ کیف پول، می‌توانید به راحتی از آن برای خرید شارژ، خرید بسته اینترنت، خرید کارت هدیه و… استفاده کنید.

حتی می‌توانید به کسانی که دارای کیف پول دیجی‌پی هستند عملیات انتقال پول را انجام دهید. استفاده از کیف پول دیجی‌پی، از طریق سایت دیجی‌پی نیز امکان‌پذیر است. بنابراین در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به سامانه دیجی‌پی، نسبت به شارژ کیف پول خود اقدام کنید و از خدمات آن برخوردار شوید.

کدام روش بهتر است؟

باور کنید صحبت کردن از اینکه کدام روش بهتر و آسان‌تر است، بسیار سخت است. زیرا هر دو روش مزایای خاص خود را دارند و از ویژگی‌های مشترکی همچون امنیت بالا و کاربری آسان برخوردار هستند. با این حال اگر به دنبال روش سریع و فوری خرید شارژ یا خرید بسته اینترنت هستید، استفاده از کیف پول دیجی‌پی گزینه بهتری است. زیرا این روش خرید نیاز به رمز دوم ندارد.

منبع: دیجی‌پی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH