گلکسی فولد 2 با تراشه اسنپ‌دراگون 855 و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در راه است

هیجان رونمایی از پرچم‌داران آینده سری گلکسی S20 سامسونگ به شکل فزآینده‌ای در حال افزایش است؛ پدیده‌ای که کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. اما رونمایی احتمالی از اسمارت‌فون گلکسی فولد 2 نیز با هیجانات ویژه‌ای همراه است؛ خصوصا آن‌که این هندست از طراحی تاشونده عمودی بهره گرفته و پیش‌تر تصاویر زنده مربوط به آن نیز منتشر شده است. در واقع گلکسی فولد 2 احتمالا در جریان برگزاری رویداد 11 فوریه و همزمان با پرچم‌داران سری گلکسی S20 معرفی خواهد شد.

اکنون اخبار جدیدا منتشر شده توسط یک شخص خبرچین موثق ادعا می‌کنند که گلکسی فولد 2 در عوض به‌کارگیری تراشه جدیدتر اسنپ‌دراگون 865 از نمونه قدیمی‌تر اسنپ‌دراگون 855 استفاده خواهد کرد. دلایل اتخاذ چنین تصمیمی توسط سامسونگ چندان روشن نیست؛ اما به احتمال فراوان فرآیند توسعه گلکسی فولد 2 از مدت‌ها قبل و حتی پیش از تولید تراشه اسنپ‌دراگون 865 جریان داشته است.

“خبری اختصاصی برای وب‌سایت Mysmartprice: گوشی تاشوی جدید گلکسی فولد سامسونگ با شماره مدل SM-F700F از تراشه اسنپ‌دراگون 855 و نه اسنپ‌دراگون 865 بهره خواهد برد. بعلاوه این هندست مجهز به دوربین جلویی 10 مگاپیکسلی خواهد بود. در حال حاضر تولید اسمارت‌فون‌های گلکسی A51، گلکسی A71، گلکسی S20 4G و گلکسی S20 پلاس 4G نیز در کشور هندوستان آغاز شده است.” Ishan Agarwal؛ 7 ژانویه 2020

همچنین بایستی به این واقعیت توجه داشت که تراشه اسنپ‌دراگون 865 فاقد مودم داخلی است. به‌کارگیری مودم داخلی مستلزم طراحی پیچیده‌تر تراشه است؛ موضوعی که برای این پروژه جاه‌طلبانه در مقطع کنونی ابدا خوشایند نیست.

تصاویر لو رفته از گلکسی فولد 2

این منبع به برخی اطلاعات دیگر پیرامون هندست تاشوی SM-F700F اشاره نموده است. مشخصات دوربین سلفی دستگاه بخشی از این اطلاعات به‌شمار می‌رود. ماژول 10 مگاپیکسلی دوربین سلفی احتمالا مشابه انواع به‌کارگیری شده در اسمارت‌فون‌های سامسونگ گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس خواهد بود. بهره‌مندی گلکسی فولد 2 از نوعی فناوری مشابه با سوپرفست شارژ، تنها خبر منتشر شده در خصوص مشخصات این هندست به‌شمار می‌رود. سامسونگ برای پیاده‌سازی پیکره‌بندی 2 تکه باتری در هندست تاشوی خود احتمالا دست به برخی اقدامات خواهد زد. جهت اطلاع از این موضوع ناچارا بایستی تا زمان معرفی گلکسی فولد 2 منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH