مشکل جدید گلکسی S5، کاربران را خشمگین کرد!

galaxy-s5-preview-mwc2014-08-640x426

به‌نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ از اشتباهات گذشته‌ی خود درس نگرفته و حتی تلاشی هم برای تکرار نکردن آن‌ها نکرده است. گزارشات تازه‌ نشان می‌دهند که فضای آزاد حافظه‌ی داخلی گلکسی S5 برخی کاربران را به شدت عصبانی کرده است. یک سایت به‌تازگی آزمایش جالبی را انجام داده و دریافته که از 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی این پرچم‌دار، تنها  8.65GB آن قابل استفاده است. لازم نیست محاسبه‌ی عددی انجام بدهید؛ تنها در حدود 50 درصد از فضای داخلی قابل استفاده است و جالب این جاست که این مقدار، حتی از فضای آزاد گلکسی S4 هم پایین تر است.

این تعجب آور نیست، اما چرا سامسونگ چنین حجمی را با برنامه‌های bloatware اِشغال کرده است؟! چرا کمپانی سامسونگ گلکسی S5 را با حافظه‌ی 32 گیگابایتی در ابتدا، تولید نکرده است؟! البته برای تغییر در گلکسی S5 خیلی دیر شده و امیدواریم که سامسونگ از این اشتباه خود، درس بگیرد و آن را برروی گلکسی S6 تکرار نکند. آیا مشکلات گلکسی S4 یکی‌یکی برروی این شاهکار فلزی، نمایان می‌شوند؟! منتظر نقد و بررسی اولیه گلکسی S5 باشید.

13 در مورد “مشکل جدید گلکسی S5، کاربران را خشمگین کرد!”

  1. اپل فقط پول مارکشو میخوره ما ایرانی ها هم بهتره تو کار این ابر کمپانی ها دخالت نکنیم و به فکر خودمون باشیم تازه s5 با این همه امکانات و سخت افزار و دوربین جایی را برای گله باقی نگذاشته

  2. بچه ها اصلا جای بحث نیس .باید قبول کنین که با وجود برند سونی و سامسونگ اپل فقط داره دست و پا میزنه .ولی در کل میشه گفت که s5 خیلی چیز ها بهش اضافه شده که سری سونی و اپل اصلا به خودش ندیده مثلا پاورسروینگش وقتی گوشی 20 درصد شارژداشته باشه فعالش کنی به مدت سیزده ساعت شارژ نگه میداره صفحه زو سیاه و سفید میکنه ویسری از امکانات گوشی رو کم.یا ip67 بودنش ده مثل سونی ضد اب بودنش محدودیت نداره که اب اگر شور یا دمای بالایی داشته باشه از بیین بره مثلا اب دریا و دوربین خیلی خوبی داره ولی z2 نیامده مقایسش کنیم.در ضمن من خودم نمایندگی سونی مشهد کار میکنم سونی هم خیلی دوس دارم واقعا ممقایسه کردیم ها.

  3. شما برند خودتو تبلیغ کن خوبیهای g2 و ,g2pro رو بگی کافیه نیاز نیست برندهای دیگه رو تخریب کنی
    دوستان لطف کنن نظراتشون با دلیل و منطق بیان کنن تا تو انتخاب به دیگرا ن کمک کرده باشن

  4. ooooooooooo شاهکار فلزیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی !!! بابا برو آیفون رو بنگر

    نظرات دوستان طرفدار سامسونگ و غیر سامسونگ :

    لطفا سامسونگ مذخرف را با محصول ابر کمپانی اپل آیفون مقایسه نکنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    اچ تی سی :

    نوآوری سامسونگ چسب زخم پلاستیکیست!

    اپل :

    هیچ چیز نگفت و خندید!

    1. اپل به گوشی کوچک دو هسته ای خودش بخنده نه به سامسونگ که یک غول هست تو سخت افزار سامسونگ فقط یک بدنه را خراب کرده بقیه اش که خوبه به نظر من نوت 3 بهتر از اپل هست.وشما فقط از روی تعصب که نه از روی عقده ای که دارید چنین حرفی میزنید ؛ اپل که فقط یک جنس بدنه را برای گفتن داره یک دیوانه براش 3 میلیون میده. در مورد اس 5 طرفداری نمیکنم که واقعا نسبت به گوشی قبلی یعنی نوت 3 گند زد اما دیگه در حدی نیستی که بخواهی بزرگترین شرکت موبایل از نظر فروش را مسخره کنی.

  5. اره جالبه
    تغریبا میشه گفت تو همه محصولات سامسونگ ایتنن ایراد هست.
    1- قسمت زیادی از رم رو اپلیکیشن های غیر ضروری اشغال کردن
    2- تغریبا نصف حافظه اصلی گوشی به صورت پیشفرض استفاده شده

    این ایراد هارو تو همه محصولاتش گوشیش تکرار میکنه
    این خیلی بده

  6. مهندس موتو

    آره ، گوشیای سامسونگ ram رو هم زیادی اشغال میکنن از سونی و الی جی که بیشتر اشغال میکنن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH