احتمال معرفی تکنولوژی جدید مربوط به نمایشگر تلفن‌ها توسط وان پلاس

شرکت وان پلاس پس از معرفی اولین تلفن مفهومی در نمایشگاه CES 2020 لاس‌وگاس، دعوتنامه‌ای را به منظور برگزاری یک گردهمایی دیگر به اهالی رسانه ارسال کرده است. رویداد وان پلاس در تاریخ 13 ژانویه (23 دی)، سه روز پس از پایان نمایشگاه CES 2020 برگزار می‌شود.

گردهمایی غیرمنتظره وان پلاس در شهر شنژن چین با عنوان “جلسه ارتباطی فناوری نمایشگر 2020 وان پلاس” برگزار خواهد شد. این برند چینی هنوز هیچ چیزی درباره جلسه فوق را فاش نکرده است، اما با توجه به نام آن می‌توان با اطمینان گفت که این جلسه، ارتباط خاصی با نمایشگرها خواهد داشت.

وان پلاس CES 2020

وان پلاس با معرفی و عرضه اسمارتفون وان پلاس 7 پرو در سال گذشته به عنوان اولین شرکت از صفحه‌نمایش 90 هرتزی رونمایی کرد. هشت ماه پس از معرفی این محصول، اسمارتفون‌های سری پیکسل گوگل نیز به پنل‌هایی با نرخ رفرش بالا مجهز شدند. هم‌چنین، انتظار می‌رود که پرچمداران دیگری مانند هندست هواوی پی 40 پرو نیز از این پنل‌ها استفاده کنند.

به نظر می‌رسد که وان پلاس برای پیشی گرفتن از سامسونگ و یا حداقل برای رقابت نزدیک با این شرکت که معرفی اسمارتفون‌های سری گلکسی S20 مجهز به پنل 120 هرتزی را در دستور کار خود قرار داده، قصد بهره‌گیری از پنل 120 هرتزی را در اسمارتفون وان پلاس 8 پرو دارد. این تلفن در اواخر سال جاری میلادی معرفی می‌شود.

نمی‌توان انتظار داشت که این اسمارتفون پرچمدار تا یک ماه پس از معرفی تلفن‌های سری گلکسی S20 معرفی شود، اما با توجه به سابقه درخشان وان پلاس در ابداع محصولات نوآورانه، احتمال می‌دهیم که چینی‌ها جدیدترین تکنولوژی مربوط به صفحه‌نمایش را در روز دوشنبه، چهار هفته قبل از مراسم Unapcked سامسونگ به جهانیان معرفی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH