اسمارتفون وان پلاس 8 پرو مجهز به یک نمایشگر 120 هرتزی خواهد بود

وان پلاس، اسمارتفون وان پلاس 7 پرو را در ماه مه امسال با یک نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی کرد. شرکت در هنگام رونمایی از وان پلاس 7T در ماه سپتامبر گفته بود که همه گوشی‌های آینده آن، از نمایشگرهای ۹۰ هرتزی پشتیبانی خواهند کرد. این بدین معنی است که وان پلاس 8 و 8 پرو مجهز به پنل‌های ۹۰ هرتزی خواهند بود. اما اگر شایعات اخیر صحت داشته باشد، وان پلاس 8 پرو حتی یک قدم جلوتر خواهد رفت و به جای نمایشگر ۹۰ هرتزی از یک صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد شد.

Max J، یکی از افشاگران مطرح حوزه تکنولوژی، اخیرا در حساب توییتری خود عکسی را با عنوان Be a pro پست کرده بود. خیلی‌ها فکر کردند که او درباره سامسونگ گلکسی S11 با یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی صحبت می‌کند. اما او برای برطرف کردن ابهامات، بعدا تایید کرد که منظورش وان پلاس 8 پرو بود. اگر این گفته حقیقت داشته باشد، بنابراین 8 پرو اولین اسمارتفون شرکت چینی با یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. ضمن اینکه، احتمال استفاده شرکت از این نوع پنل بر روی وان پلاس 8 بسیار کم است.

ما گرچه چندین ماه تا معرفی اسمارتفون‌های وان پلاس 8 و 8 پرو فاصله داریم، اما همین ماه گذشته بود که رندرهایی از آنها لو رفت. این دو هندست، شبیه به هم بوده و مجهز به نمایشگرهای هول پانچ هستند. با این‌حال، وان پلاس 8 دارای یک ست‌آپ دوربین سه گانه خواهد بود و نسخه پرو از یک ماژول دوربین چهارگانه استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH