لومیا 1520 هم‌چنان می‌تازد! (نتایج گروه A)

دور دوم مسابقات گروه A نیز روز گذشته به پایان رسید تا قدرتمندترین محصول نوکیا یعنی لومیا 1520 صعودش را قطعی کند و از طرفی بالا آمدن نماینده ایسوس در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد!

وان مکس که در دیدار مقابل لومیا 1520 شکست سنگینی را متحمل شده بود؛ با تمام قوا مقابل فون‌پد نوت از ایسوس به میدان رفت تا با شکست این فبلت خوش ساخت گامی بلند در جهت صعود به مرحله حذفی بردارد. همین اتفاق نیز رخ داد و در نهایت پس از 90 دقیقه سخت و نفس‌گیر، اچ‌تی‌سی وان مکس توانست با اقتدار نماینده ایسوس را شکست داده وبا یک پله صعود و به دلیل اختلاف رای با فون پد در جایگاه سوم جدول جا خوش کند.

[box type=”error”]رای به برنده شدن اچ‌تی‌سی وان مکس ……….  56.38 درصد
رای به برنده شدن ایسوس فون‌پد نوت  ………  39.36 درصد
رای به تساوی مسابقه ………. 4درصد[/box]

در دیدار بعدی که تا به این لحظه یک‌طرفه ترین مسابقه این رقابت‌های نیز بوده است لومیا 1520 با بیش از 80 درصد اختلاف رای نسبت به اسند میت 2، توانست این بچه غول هواوی را شیش تایی کرده و نخستین فبلت صعود کننده به مرحله حذفی باشد تا نشان دهد که همچنان دود از کنده بلند می‌شود!

 [box type=”info”]رای به برنده شدن نوکیا لومیا 1520……..  90.37 درصد
رای به برنده شدن هواوی اسند میت 2 ………. 8.89 درصد
رای به تساوی مسابقه ………. 0.74 درصد [/box]

در ادامه جدول رقابت‌های گروه A در پایان دور نخست بازی‌ها را مشاهده می‌کنید.

Group A (2)
میزان آرای درج شده در جدول، میانگین آرای کسب شده در دو بازی گذشته هر کدام از فبلت ها بوده است.

نظر شما در رابطه با این گروه چیست ؟ آیا اسند میت 2 می‌تواند برای حفظ آبرو هم که شده وان مکس را در آخرین دیدارش شکست بدهد ؟ برنامه کامل مسابقات را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید!

لازم به ذکر است که این مسابقات، با اسپانسرینگ شرکت آوات، ارایه دهنده خدمات و توزیع کننده نوت‌ بوک، تبلت و موبایل برگزار می‌شود.

3 در مورد “لومیا 1520 هم‌چنان می‌تازد! (نتایج گروه A)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH