سونی خبر خوش می‌دهد، کیفیت بهتر در اکسپریا Z2 و اکسپریا Z2 تبلت با حذف لایه محافظ داخلی از صفحات نمایش

xperia-tablet-z

یکی از ویژگی‌های استفاده شده در اکسپریا Z1 که چندان هم جالب نبوده است، استفاده از لایه محافظ در صفحه نمایش بود که خود سونی آن را anti-shatter film می‌نامد. این لایه بر خلاف لایه شیشه‌ای زیرینش ضد خش نبوده و شدیدا احساس پلاستیکی بودن به کاربر می‌دهد.

اما خب خبر خوب اینجاست، آنهایی که قرار است دو محصول سونی با نام‌های اکسپریا Z2 و اکسپریا z2 تبلت را تهیه کنند از سوی سونی نوید داده شده‌اند که در هیچکدام از دستگاه‌ها از این لایه استفاده نشده است و کاربر می‌تواند حس مواد واقعی استفاده شده را به خوبی تجربه کند. حذف این لایه بعلاوه به کیفیت صفحه نمایش نیز می‌افزاید. شاید وجود این لایه بتواند از خش و لک جلوگیری کند، اما شیشه مقاوم‌تر بوده و راحت‌تر تمیز می‌شود.

با برداشتن این لایه، مشخص است که سونی به انتقاد کاربرانش گوش داده و از شیشه که می‌تواند خیلی سرسخت‌تر باشد در صفحات نمایش جدیدش استفاده کرده است.

5 در مورد “سونی خبر خوش می‌دهد، کیفیت بهتر در اکسپریا Z2 و اکسپریا Z2 تبلت با حذف لایه محافظ داخلی از صفحات نمایش”

  1. یعنی سامسونگی ها حتی تو نمازاشونم دعا میکردن گوشیشون مثل زد 2 خوشگل باشه اما سامسونگ چسب زخم خودش رو بازم داد خدایا سامسونگی هارا به آرزوشون برسون

  2. WoooOOOoooOOOOoooOOOOOOooooOOoooooOOOOOW

    تمام اشکال و ایرادات ریز و درشت Z1 تو Z2 برطرف شده . خدائیش دیگه هیچ نقصی نداره . من یکی که عاشق و دلباخته اش شدم . برای اومدنش ثانیه شماری میکنتم :
    تیک … تاک … تیک …. تاک …….

    1. طرفدارای سونی چه ذوغی میکنند که کیفیت صفحه اون کمی بهتر شده ولی ما سامسونگیا هم صفحه نمایش سوپر امولد داریم هم کنتراست بهتر هم رزولوشن بیشتر.
      خدایا این خوشیو از طرفدارای سونی نگیر
      ههههههههههههه

      1. جو گیر نشو داداش…اون صفحه نمایشی که همه رنگها رو اشباع شده نشون میده به اندازه یه مداد رنگی هم ارزش نداره!!!
        انگار آدم قرص روانگردان زده وقتی به صفحه نمایش سامسونگ نگاه میکنه،حس توهم به آدم دست میده تا حس لذت بردن از گوشی…

        بطور مثال :
        آدم عکس قورباغه ای رو که توی لپ تاپ داره وقتی کپی میکنه توی گوشی سامسونگ احساس میکنه داره قناری میبینه نه قورباغه…در اصل این پیروی میکنه از نحوه تبلیغات سامسونگ (گوشی سامسونگ که میخری همون قورباغه هست اما تبلیغات میگن قناری تولید کردیم)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH