طلوع خورشید

یک عکاس ماجراجو از طلوع خورشید در تمامی روزهای سال 2019 عکس گرفته است!

دریاچه سوپریور (Lake Superior) یکی از خشن‌ترین زمستان‌های ایالات‌متحده را داراست. علی‌رغم اینکه دمای این منطقه به منفی 32 درجه فارنهایت نیز می‌رسد، اما عکاس بوگسی سایلر (Bugsy Sailor) جهت تکمیل پروژه خود که Year of the Sunrise نام دارد، هر روز سال 2019 به خط ساحلی این دریاچه رفته و از طلوع خورشید عکس‌برداری کرده است.

سایلر به وب‌سایت PetaPixel گفت: “اکثر طلوع‌های آفتابی که در زندگی خود تجربه می‌کنیم، اتفاقی هستند. معمولا این رویداد چیزی است که آن را در هنگام رفت‌و‌آمد به سرکار، از پنجره آشپزخانه و یا در هنگام خواب مشاهده می‌کنیم. طلوع خورشید به‌ندرت موردتوجه قرار می‌گیرد.”

سایلر طلوع خورشید را سوژه عکاسی خود قرار داده و همچنین مصمم بوده تا این رویداد را در 365 روز سال نظاره‌گر باشد. او می‌گوید: “مستندسازی بیش از بیان هنری مدنظر بوده، این پروژه در رابطه با تعهد بود.”

در زیر 5 عدد از این عکس‌ها را که در سال 2019 به ثبت رسیده‌اند، به شما نشان می‌دهیم:

سایلر اظهار می‌کند: “اگر هدف از پروژه من این بود که وقت بیشتری را در بیرون سپری کنم و عکس‌های بیشتری بگیرم، این کار یک ماهه به اتمام می‌رسید. اما این تصمیم که باید از هر طلوعی عکس‌برداری کنم، باعث شد تا تعهدی ساده داشته باشم و در نتیجه، وقت‌ بیشتری را در بیرون به همراه دوربینم سپری کنم. می‌خواستم که در رابطه با طبیعت‌گردی و جستجوی زمان، حساب‌شده کار کنم. صرف‌نظر از اینکه دمای هوا منفی 32 درجه بوده، باران‌های پراکنده می‌باریدند و یا اینکه همه‌جا سفیدپوش بود، من هر روز خود را در خارج از خانه آغاز می‌کردم.”

شما می‌توانید تمامی عکس‌های مربوط به این پروژه را از اینجا پیدا کنید. همچنین می‌توانید کارهای بیشتری از سایلر را نیز از اینجا مشاهده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH