مشخصات کامل سامسونگ گلکسی S20 ،S20 پلاس و S20 اولترا لو رفت

سامسونگ قرار است در تاریخ 11 فوریه از گوشی‌های گلکسی S20، گلکسی S20 پلاس و S20 اولترا (در کنار گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ) رونمایی کند. ما اخیرا افشاگری‌های زیادی را درباره پرچمداران آینده سامسونگ دیده‌ایم؛ با این‌حال، هیچ‌چیز جای برگه مشخصات کامل را نمی‌گیرد و این دقیقا همان چیزی است که امروز لو رفته است.

البته توجه داشته باشید که این‌ گوشی‌ها همگی نسخه‌های 5G بوده و مدل‌هایی هستند که مشخصا در اروپا و بازارهایی که سامسونگ در آنجا از چیپست‌های اسنپ‌دراگون کوالکام استفاده نمی‌کند، عرضه خواهند شد.

گلکسی S20

گلکسی S20 از یک نمایشگر ۶.۲ اینچی Infinity-O Dynamic AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می‌برد و دارای یک هول پانچ مرکزی برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از ضبط ویدیوی 4K با نرخ ۶۰ فریم‌درثانیه است. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند، اما شایعات اولیه حکایت از آن دارند که کاربران مجبور خواهند بود بین این نرخ و حداکثر رزولوشن، یکی را انتخاب کنند؛ به عبارتی، این نرخ تنها در صورت استفاده از رزولوشن پایین‌تر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل فعال خواهد بود.

این گوشی همچنین مجهز به چیپست اگزینوس 990 سامسونگ با فناوری ۷ نانومتری و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی (قابل ارتقا با microSD) است. درباره حافظه رم آن صحبتی نشده اما شایعات، یک رم ۱۲ گیگابایتی را به‌عنوان استاندارد برای آن ذکر کرده‌اند.

در پشت گلکسی S20 سه دوربین وجود دارد: یک دوربین اصلی واید ۱۲ مگاپیکسلی، یک سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3x (و تا 30x زوم دیجیتال) و یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی. شما می‌توانید ویدیوهای خود را با کیفیت 8K و نرخ ۳۰ فریم‌درثانیه ضبط کنید.

از دیگر مشخصات دستگاه می‌توان به اسپیکرهای استریو Dolby Atmos، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب و اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.0 اشاره کرد. دستگاه دارای ابعاد ۱۵۲ در ۶۸ د. ۷.۹ میلی‌متر و وزن ۱۶۴ گرم است.

گلکسی S20 پلاس

گلکسی S20 پلاس بسیار شبیه به S20 بوده، اما از آن بزرگتر است و یک سنسور مدت زمان پرواز (ToF) در پشت خود دارد. این هندست دارای یک نمایشگر ۶.۷ اینچی با همان رزولوشن و نرخ نوسازی صفحه‌نمایش S20، و همچنین یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. دستگاه ابعادی برابر ۱۶۲ در ۷۴ در ۷.۸ میلی‌متر و وزنی برابر ۱۸۸ گرم دارد. بقیه مشخصات آن مشابه S20 است.

گلکسی S20 اولترا

گلکسی S20 اولترا از یک نمایشگر بزرگتر ۶.۹ اینچی با همان رزولوشن و نرخ نوسازی پنل S20 بهره می‌برد.

این گوشی دارای یک گزینه اضافی حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی است و در داخل خود یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. سیستم دوربین آن هم متفاوت است. دوربین سلفی هندست، یک لنز ۴۰ مگاپیکسلی است که از ویدیوهای 4K60 پشتیبانی می‌کند.

در پشت دستگاه هم یک دوربین واید ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور سه‌بعدی مدت زمان پرواز وجود دارند. شما با این ست‌آپ، به زوم اپتیکال 10x و زوم دیجیتال 100x دسترسی خواهید داشت. دستگاه ابعادی برابر ۱۶۷ در ۷۶ در ۸.۸ میلی‌متر و وزنی برابر ۲۲۱ گرم دارد و بقیه مشخصات آن هم مثل دو مدل قبلی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH