مشخصات باتری و دوربین سامسونگ گلکسی A31 و A41 لو رفت

سری بازنگری‌شده گلکسی A سامسونگ، فروش‌ بسیار خوبی در سال 2019 داشتند و این روند احتمالا امسال نیز با دستگاه‌هایی مانند گلکسی A51 و A71 ادامه خواهد داشت. سامسونگ همچنین با عرضه گوشی‌های گلکسی A31 و A41، دستگاه‌های ارزان‌تر بیشتری را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. ما تاکنون چیزی درباره این دو هندست نشنیده‌ایم، اما حالا یک افشاگری جدید برخی از مشخصات آن‌ها را لو داده است.

براساس این اطلاعات، گلکسی A31 دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی خواهد بود که ارتقا قابل‌توجهی نسبت به A30 که دارای ترکیب دوربین ۱۶+۵ مگاپیکسلی بود، محسوب می‌شود. همچنین می‌توانیم انتظار یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را برای آن داشته باشیم.

گلکسی A30

گلکسی A41 هم دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است، اما درباره سایر دوربین‌های پشت آن اطلاعاتی وجود ندارد. دوربین سلفی آن یک لنز ۲۵ مگاپیکسلی خواهد بود. به‌لطف افشاگری‌های قبلی ما می‌دانیم که هر دو گوشی A31 و A41 دارای حافظه استاندارد ۶۴ گیگابایتی خواهند بود. درباره تاریخ‌های احتمالی معرفی و عرضه A31 و A41 هنوز صحبتی نشده است، اما ما به‌محض دسترسی به این اطلاعات آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH