Xbox Console Streaming

با این اپلیکیشن بازی‌های ایکس‌باکس را در گوشی اندرویدی خود تجربه کنید!

در این آخر هفته، مایکروسافت اعلام کرد که مرزهای سرویس Xbox Console Streaming خود را گسترش داده است. Xbox Console Streaming که پیش‌تر در مهرماه (اکتبر) در بریتانیا و ایالات‌متحده معرفی شده بود، حال به‌عنوان یک سرویس آزمایشی در تمامی کشورها و منطقه‌هایی که از ایکس‌باکس وان پشتیبانی می‌کنند، در دسترس قرار گرفته است.

Xbox Console Streaming به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از یک گوشی هوشمند و یا یک تبلت، بازی‌هایی را که در کنسول ایکس‌باکس وان خود دانلود و نصب کرده‌اید، به اجرا درآورید. چیزی که این سرویس را عالی کرده، این است که تمامی عناوین سرویس Xbox Game Pass نیز از طریق دستگاه‌های اندرویدی قابل اجرا هستند.

سرویس Xbox Game Pass به ازای پرداخت ماهانه 4 دلار، به کاربران اجازه می‌دهد تا به کتابخانه‌ای عظیم از بازی‌های عالی دسترسی داشته باشند. بااین‌حال، مایکروسافت گاهی اوقات پیشنهادهای تبلیغاتی را نیز ارایه می‌دهد که طی آن‌ها می‌توان اشتراک سه‌ماه سرویس Xbox Game Pass را تنها با یک دلار خریداری کرد. اگر شما در حال حاضر یکی از مشترکین سرویس Xbox Game Pass هستید، ارتقای حساب شما باعث می‌شود تا حسابتان به Ultimate تبدیل شود. این اقدام باعث می‌شود تا نه‌تنها به عناوین رایانه‌های شخصی، بلکه به بازی‌های ایکس‌باکس وان نیز دسترسی داشته باشید.

برای اینکه بتوانید بازی‌های کنسول ایکس‌باکس وان خود را بر روی دستگاه‌های اندرویدی اجرا کنید، باید به برنامه Xbox Insider این شرکت ملحق شده و در تست نسخه آزمایشی سرویس Xbox Console Streaming، به مایکروسافت کمک کنید. پس از ثبت‌نام در این برنامه، باید موارد زیر را نیز داشته باشید:

  • یک گوشی و یا تبلت که از اندروید 6 و یا بالاتر بهره برده و همچنین به بلوتوث 4.0 مجهز باشد (ممکن است که هزینه اینترنت موبایل نیز اعمل شود).
  • یک کنترلر بلوتوثی بی‌سیم ایکس‌باکس وان.
  • حساب مایکروسافت به همراه پروفایل ایکس‌باکس. همچنین اینترنت پرسرعت (ممکن است که هزینه اینترنت نیز اعمال شود).
  • درحالی‌که الزامی نیست، اما ما به کسانی که بازی‌ها را بر روی گوشی هوشمند تست می‌کنند، پیشنهاد می‌دهیم که یک کنترلر مخصوص گوشی را نیز فراهم کنند.

همچنین شما باید اپلیکیشن Xbox Game Streaming Preview را از فروشگاه Google Play Store دانلود کرده و نیز مطمئن شوید که شبکه خانگی شما حداقل‌ها را برآورده می‌کند: حداقل سرعت 4.75 مگابایت بر ثانیه موردنیاز بوده و 9 مگابایت بر ثانیه نیز مقدار پیشنهادی است. حداقل تأخیر شبکه (پینگ) 125 میلی‌ثانیه و یا کمتر بوده، و در این مورد نیز 60 میلی‌ثانیه و یا کمتر پیشنهاد می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH