سامسونگ گلکسی A01

فروش اسمارتفون گلکسی A01 سامسونگ در بازار آمریکا قطعی شد

شرکت سامسونگ در ماه گذشته از میان‌رده جدید خود با نام گلکسی A01 رونمایی کرد. طی این یک ماه، هیچ اطلاعات دقیقی در رابطه با اسمارتفون مذکور منتشر نشده است. این تلفن توسط کره‌ای‌ها در سکوت خبری معرفی شد.

هنوز هیچ خبری درباره زمان و بازار هدف گلکسی A01 وجود ندارد، اما با مشاهده صفحه‌ای از وب‌سایت FCC متوجه شدیم که این تلفن حداقل در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد.

هندست جدید خانواده گلکسی A با دو شماره مدل SM-A015V و SM-A015T1 تاییدیه FCC را دریافت کرده است. باتوجه به شماره مدل‌های ذکر شده می‌توان احتمال داد که مدل اول برای اپراتور Verizon و مدل دوم به اپراتور T-Mobile تعلق دارد.

همانطور که در متن بالا اشاره کردیم، هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات فنی گلکسی A01 وجود ندارد، ولی ما احتمال می‌دهیم که این اسمارتفون به عنوان ارزان‌ترین گوشی شرکت سامسونگ وارد بازار شود. به همین دلیل نیز استفاده از سخت‌افزار نه چندان قوی در این گوشی یک امر طبیعی به نظر می‌رسد.

سامسونگ گلکسی A01

هم‌چنین، ما احتمال می‌دهیم که هندست جدید سامسونگ با قیمتی کم‌تر از 100 دلار در اختیار مشتریان قرار گیرد، زیرا سامسونگ با عرضه اسمارتفون‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت گلکسی M10 و گلکسی A10e به هدف بزرگی رسیده و با معرفی تلفن جدید خود قصد دارد تا موفقیت دیگری را جشن بگیرد.

شایعات نشان می‌دهند که این تلفن دارای یک پنل 5.7 اینچی Infinity-V ال‌سی‌دی با رزولوشن 720p+ است. هم‌چنین، در بخش داخلی نیز یک رم با ظرفیت 2 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت (با قابلیت ارتقا) وجود دارد.

تلفن جدید کره‌ای‌ها از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد. یک تراشه هشت هسته‌ای بدون نام نیز وظیفه پردازش اطلاعات را برعهده خواهد داشت. از سایر مشخصات تلفن فوق می‌توان به دوربین دوگانه با لنز‌های 13 و 2 مگاپیکسل، رادیو FM و باتری 3000 میلی‌آمپری اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH