معرفی سه انتی ویروس برتر سال 2014

PC_Security_Suites_thumb

ویروسها، تروجان‌ها و یا دیگر اشکال بد افزارها می‌توانند تنها در یک چشم بهم زدن دستگاه شما را نابود کنند. یک نرم‌افزار قدرتمند امنیتی چیزی است که می‌تواند سیستم شما را از این خطرها در امان نگاه دارد.

با وجود بازاری شلوغ از محصولات اینچنینی و ادعایی که هر یک در بهترین بودن دارند، انتخاب یک انتی ویروس مناسب و کار آمد گاهی دشوار خواهد بود.

در یکی از سایتهایی که به بررسی 10 تا از بهترینها می‌پردازد، به مقاله‌ای از معرفی 10 تا از بهترین انتی ویروسهای سال 2014 برخوردم که خود نویسنده با توجه به بررسی‌های انجام داده، سه تا از ان 10 تا را به عنوان برترین انتی ویروسهای امسال معرفی کرده بود.

در ادامه به معرفی کوتاه این سه انتی ویروس برتر و ویژگی‌هایشان می‌پردازیم.

1:Bitdefender Antivirus Plus

این نرم‌افراز امنیتی، ترکیبی از کارایی و راحتی در استفاده را به کاربرانش هدیه می‌دهد و در دور کردن خطرات ناشی از بد افزارها واقعا خوب عمل می‌کند.

یکی از ویژگی‌های دوست داشتنی این نرم افزار این است که در هنگام نصب نیاز به ری استارت ندارد. ویژگی Smart Scan در این انتی ویروس باعث می‌شود که هنگام اسکن سیستم فشار زیادی بر روی کامپیوتر نیاید و کارایی تحت تاثیر قرار نگیرد.

این انتی ویروس به صورت خودکار زمانی که کاربر مشغول بازی یا تماشای فیلمی در حالت تمام صفحه است، نوتیفیکیشن‌ها را متوقف کرده تا باعث آزرده خاطر شدن کاربر نشود.

ویژگی‌ها: انتی ویروس Bitdefender به طور خودکار مرور صفحات بانکی و خرید را ایمن می‌کند و اتصال اینترنت را برای جلوگیری از هر گونه خطری اسکن می‌کند. ویژگی Active Virus Control این نرم‌افزار، تمام برنامه‌های موجود روی سیستم شما را برای وجود هرگونه رفتار مشکوک نظارت می‌کند.

بیت دیفندر به صورت خودکار هر فایل موجود در برنامه‌ها را که ممکن است بخشی از یک بدافزار باشد قرنطینه می‌کند. بعلاوه این انتی ویروس می‌تواند فایلها و لینکهای آلوده‌ای را که در فیسبوک یا توییتر به اشتراک گذاشته شده‌اند بیابد و بلاک کند.

2: Kaspersky Anti-Virus 2014

کاسپرسکی یکی از بزرگترین نامهای مرتبط به امنیت دسکتاپ‌هاست و انتی ویروس 2014 آن دقیقا همان خدماتی را ارایه می‌دهد که از نامش بر می‌آید. این برنامه هر چیزی را که باعث آلودگی سیستم شما بشود از بین می‌برد.

مانند بیت دیفندر، کاسپرسکی هم نیازی به ری استارت سیستم هنگام نصب ندارد. با وجود یک دیسک ریکاوری بوت هم کاربر می‌تواند بد افزارها را شناسایی و نابود کند بدون آنکه نیازی به روشن کردن سیستم عامل آلوده داشته باشد.

ویژگی‌ها: کاسپرسکی 2014 دارای ویژگی امنیتی مختص کارهای آنلاین است که از خطرات موجود در ایمیلها، پیام‌های کوتاه و فایلهای دانلودی جلوگیری می‌کند. این نرم افزار بعلاوه بهره‌بردرای احتمالی از برنامه‌هایی چون Java  و Adobe Reader را مانع شده و به هکر ها اجازه خاموش کردن سیستمتان را نمی‌دهد.

ویژگی دیگر این نرم‌افزار ترمینال مجازی است که می‌توانید از طریق آن برای وارد شدن به اطلاعات مهم از کیبورد مجازی استفاده کنید.

3: Norton Anti-Virus  2014

نورتون انتی ویروس یکی از با کیفیت‌ترین گزینه‌های موجود در بازار است و نسخه 2014 آن حفاظتی باور نکردنی دربرابر تمامی خطرات ارایه می‌دهد. بغیر از نظارت بر کامپیوتر  و حفاظت از آن در برابر ویروس‌ها و برنامه‌های جاسوسی، نورتون پیامهای فوری و ایمیلها را هم اسکن می‌کند.

بعلاوه این انتی ویروس مجهز به S.O.N.A.R یا  Symantec Online Network Advanced Response  است. سنسوری که به دنبال رفتار مشکوک فایلها می‌گردد و اگر بخشی از یک برنامه یا نرم‌افزار در معرض خطر باشد، مشکل را از بین می‌برد.

ویژگی‌ها: نورتون شامل ویژگی‌ها و آپشن‌های فراوانی است. این انتی ویروس می‌تواند لینکهای آلوده را در صفحه فیسبوک شما شناسایی کند و نسبت به آنها اخطار دهد.

برای آنهایی که تازه با نرم‌افزارهای اینچنینی آشنا می‌شوند، رابط کاربری نورتون ساده است و بیشتر کارها را خودکار انجام می‌دهد، اما اگر کاربر حرفه‌ای‌تر باشد می‌تواند به جزییات بیشتری دسترسی داشته باشد.

شرکت سمنتک، نورتون انتی ویروس 2014 را قادر ساخته که زمان اتصال پی سی به اینترنت از طریق اوپراتور را تشخیص داده و آپدیتها را متوقف کند تا کاربر از حد مجاز دانلود فراتر نرفته و به مشکلی بر نخورد.

انتی ویروسها در انواع مختلفی می‌آیند، از full suits ها گرفته تا anti-malwareهای ساده. کمپانی‌ها محصولات اینچنینی خود را با یک یا چند لیسانس می‌فروشند و این یعنی می‌توانید از یک سریال نامبر در چند دستگاه(از سه تا پنج تا) استفاده کنید

که البته full suitها و چند لیسانسه‌ها گرانتر هستند.

چه از انتی یروسهای بالا انتخاب کنید و چه از نرم‌افزارهای دیگر موجود در بازار، بدانید که سیستم شما نیازمند این نرم‌افزارها است. هر کجا که در فضای نت قدم می‌گذارید، می‌تواند تهدیدی برای سیستم دردانه شما باشد. پس توصیه می‌کنیم که حتما برای سیستم خود یک انتی ویروس مناسب در نظر بگیرید.

35 در مورد “معرفی سه انتی ویروس برتر سال 2014”

  1. بهترین انتی ویروس ها
    فوریه 6, 2014
    همیشه انتخاب یک انتی ویروس قدرتمند،درعین حال حرفه ای و یوزرفرندلی، برای ما سخت بودچرا که تنوع این نرم افزار دردنیا بسیار زیاد است. اماباید گفت همه ی این نرم افزارها همیشه قدرتمند نخواهندبود،به معنی دیگر یعنی اینکه همیشه یک نرم افزارانتی ویروس نمی تواندبهترین انتی ویروس باشد…انتی ویروس ها برمبنای سیستم عامل وقدرت سخت افزاری یک سیستم امتیاز دهی می شود،پس ممکن است یک سیستم بامشخصات یک انتی ویروس قدرتمندمچ نباشدو همین باعث شود کاربرازین انتی ویروس استفاده نکرده وبه سراغ انتی ویروس دیگری برود.دراین معرفی تصمیم گرفتیم10 آنتی ویروس قدرتمندرا به شما معرفی نماییم…
    رتبه ی1:
    آنتی ویروس،فایروال Bitdefender Antivirus Plus 2014
    بیت دفیندر:یک آنتی ویروس بسیارقدرتمند،آزمایش شده توسط آزمون های امنیتی
    مزایا:
    نظارت مستقل برحساب های توییتر وفیسبوک شما
    اسکنر قوی USBو DVD ها
    پشتیبانی از حالت گیم وامنیت کامل
    سرویس نظارتی اعتباری رایگان
    معایب:
    به رسمیت شناخته نشدن این انتی ویروس قدرتمندنسبت به ویژگی های حرفه ای آن
    پشتیبانی نکردن ازسیستم هایی بامشخصات سخت افزاری پایین
    رتبه ی2:
    آنتی ویروس Kaspersky Anti-Virus
    کاسپراسکای:نتایج عالی از تست این انتی ویروس نیزبه دست آمده است.
    مزایا:
    محصول شامل3مجوزبرای استفاده3کاربر
    ایجاددیسک بازیابی قابل بوت شدن
    دقیق و حرفه ای
    معایب:
    کندبودن اسکن هابه دلیل آنالیزدقیق وجزئی
    پشتیبانی نکردن از سیستم هایی با مشخصات سخت افزاری پایین
    اکثراوقات مشتریان متوجه نمی شوندخریدهرمحصول فقط برای3کاربرمی باشد
    رتبه ی3:
    آنتی ویروس Panda Antivirus Pro
    پاندا آنتی ویروس پرو:یکی دیگر ازضدویروس ها می باشد.
    مزایا:
    تاییدعملکرددرآزمایش های Third-party
    دیواره آتش اختصاصی
    دیسک نجات هنگام ویروسی شدن سیستم درحالت بوت
    معایب:
    پشتیبانی فقط با ارسال ایمیل
    رتبه ی4:
    آنتی ویروس F-Secure Anti-Virus
    اف سکیور:یکی از انتی ویروس هایی که شمارا ازجاسوسی در امان نگه می دارد
    مزایا:
    رابط کاربری بسیار عالی
    معایب:
    Anti Phishing ندارد
    رتبه ی5:
    آنتی ویروس AVG Anti-Virus
    آوی جی:قدرتمند،موثر،بهبودی مستمر نسبت به روز قبل
    مزایا:
    استفاده از فناوری ابردفاعی در برابرتهدیدات روزانه
    امکان چت کردن باپشتیبانی محصول
    امتیازجستجوی امن باموتورجستجوبرای شناسایی لینک های مخرب
    معایب:
    نمی توان تلفنی باپشتیبانی ارتباط داشت
    رتبه ی6:
    آنتی ویروس Avast Pro Antivirus
    آواست پرو آنتی ویروس:یک انتخاب مطمئن،حرفه ای وقدرتمند
    مزایا:
    شهرت این انتی ویروس بخاطراسکن لینک هاودسکتاپ مجازی
    معایب:
    Anti phishing ندارد
    رتبه ی7:
    آنتی ویروس G Data AntiVirus
    جی دیتا:فراهم آوردن امنیت بالابرای اطلاعات،مقرون به صرفه
    مزایا:
    دارای دوموتوراسکن جداگانه می باشد.
    معایب:
    چت پشتیبانی برای این محصول وجود ندارد.
    رتبه ی8:
    آنتی ویروس BullGuard Antivirus
    بول گارد:محافظتی قدرتمنددر برابرجاسوس ها
    مزایا:
    دارای سرعت تشخیص بسیاربالا
    معایب:
    هیچ راه حفاظتی ازرجیستری وجود ندارد
    رتبه ی9:
    آنتی ویروس Avira AntiVir Premium 2012
    آویرا آنتی ویروس پریمیوم:سریع،قدرتمند،درعین حال ساده
    مزایا:
    متعادل در حفاظت
    عملکرد به موقع،کارآمدو زود
    معایب:
    عدم حفاظت ازIM
    عدم شناسایی اتوماتیک USB
    رتبه ی10:
    آنتی ویروس ESET NOD32 Antivirus
    *منظورشرکت نود32 می باشد وآنتی ویروس ورژن4بیانگر تمامی محصولات این شرکت می باشدو ورژن های بالاتر نیز درهمین رتبه10 قرار دارند.
    نود32 آنتی ویروس:رابط کاربری ساده،قدرتمند(درهنگام آپدیت بودن)
    مزایا:
    نمرات خوب در ازمون کارایی نرم افزار
    حفاظت قدرتمنداز ایمیل
    اسکن دستگاه های متصل شونده
    معایب:
    پشتیبانی از طریق چت ندارد
    جزو انتی ویروس های خوب است اما بهترین نیست
    درصورت اپدیت نبودن از کار می افتد
    امیدواریم با مطالعه این پست،استفاده کافی را برده باشید. انشاالله در معرفی های بعدی در موردهریک از ویژگی هاوامکانات این آنتی ویروس های قدرتمندباشماخواهیم بود.
    شایدبرای شما هم این یک معرفی بسیارارزشمند بود،شما بامعرفی میهن لرن به دوستان خود می توانیداین مطلب رابه نشربکشیدوهمچنین می توانیداز بروز ترین وبهترین آموزش های فارسی در حیطه دنیای آی تی وارتباطات بهره مند شوید.
    منبع:
    laptopmag.com/best-antivirus-software
    ترجمه احتصاصی ازمیهن لرن

  2. وقت وقت آواست بهترینه ببین یعنی چندین بار من اواست رو حذف کردم و نود32 نصب کردم ولی بدرد نخورده این انتی ویروس یه محافظ اینترنتی هم هست

  3. آنتی ویروس اصلا بدرد نمیخوره . تو تمام سیستم ها ویروس وجود داره. حتی اگه قوی ترین آنتی ویروس جهان هم نصب کرده باشید بازهم سیستمتون ویروسی میشه.

  4. هیچوقت نمیشه گفت چه آنتی ویروسی از همه بهتره چون اگر شما کسپر اسکای نصب کنید و شرکت نود 32 یه ویروس بسازه که فقط خودش بتونه از بینش ببره تمام سیستم هایی که کسپر اسکای نصب کرده باشن آلوده میشن باید خدمتتون عرض کنم اکثر ویروس های موجود رو خود شرکت ها میسازن بعد آنتی ویروس وارد بازار میکنن

  5. سلام سارا خانوووم
    شما میتوونی یه پست بزاری همین بخشایه آنتی ویروووسه کسپرسکی 2014 رو شرح بدی واسه پروژم میخاام
    ممنووون دارتووون میشم 😀

  6. چرا دعوا می کنید همه درست می گین انتی ویروس ها با سخت افزار ها پیشرفت می کنند. بدونید هر ورژنیو نمیشه روی هر سیستمی نصب کرد. انتخاب انتی ویروس با نحوه داشتن سخت افزار و نوع امنیت که در سیستم خودتون می ی خواین پیاده کنید بستگی داره.
    قربان شما

  7. کسپراسکی نصبت به سال 2013در شناسایی ویروس افت داشته و از رقیبش بیت دفندر عقب افتاده نود32هم پیشرفت چشمگیری داشته البته تا حالا از نظر ویروس یابی فقط میگم چیزی که اعلام شده نتیجه های نهایی وکامل پایان سال هستن ازسایتav که همتون یقینن باهاش اشنایین از لحاظanti phishing هم هنوز نود32 پیشتازه نود رو به خاطر کاربرای زیادی که داره مثال زدم
    نودadvancedبود شدadvanced+خبر خوبیه از نظر شناسایی ویروس برای کاربرای نودالبته برای اونایی که از eavبجای trialاستفاده میکنن وحرفه ای ترن بهتره
    من که کسپراستفاده میکنم-با نود هم موافقم پیشرفت داشته

  8. سلام خسته نباشید به نظر من بهترین آنتی ویروس Bitdefender Total 2014 سرعت عالی پاکسازی عالی کرک سریال موجوده سال ۲۰۱۴ بهترین آنتی ویروس شده از همه نظر بگم عالیه…

  9. به نظر من کسپراسکی و بیددفندر فقط برای سیستم های قوی طراحی شده ونورتون هم همینطور. برای سیستم های معمولی نود32بهترین است وهمینطور شید که دوموتوره است.

  10. کاسپارسکی ترو خدا نصب نکنید همش دروغه جاسوسیه ازش بدم میاد تجربست نصب کردم یکبار ذبلای سرم اورد نگو نپرس

  11. انتی ویروس کاسپاراسکی نه خیر جانم بدر د نمیخوره بار کامپیوتر رو سنگین میکنه احتمال پریدن ویندوز زیاده سوم یک نرم افزار جاسوسیه هیچ میدوند هیچ اطمینان نداره انتی ویروس شید هم بدر درد نیمیخوره یک سری ایراد های دارد ایرادش این است که در مقابل دزدین اطلاعات کپ میکند سر در گم میشود محصولات شرکت نود بیت فندر از همه بهتره الکی انتی ویروس نصب نکنید سه تا مجموعه انتی ویروس بیت فندر ایست اوست بهترینه بقیه رو بندازید دور

  12. فقط کاسپرسکای هم ساده اکتیو می شه هم خوب کار می کنه
    شاید باورتون نشه اما بنده تو سال قبل میلادی یعنی 2013 حدود با کاسپر حدود 5000 ویروس رو پاک کردم

  13. بهتره :
    1:Bitdefender Antivirus Plus نصب نکنید چون هرچی پچ کرک و … میگیره سریال میشه گفت اصلا پیدا نمیشه.
    برید سراغ کسپر اسکای فقط همین تازه می خواهم نصب کنم سریال به راحتی پیدا میشه.

  14. منم الان دوساله کسپر دارم تا الانم هیچ مشکلی نداشتم،الانم حدود دو ماهه نسخه ی 2014 رو نصب کردم

  15. حالا کدوم از اینا رو راحت و بی دردسر میشه از ایران اپدیت کرد؟
    قطعا کسپر که نمیشه…
    اونا چی؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH