اسمارتفون گلکسی A11 سامسونگ در هفته‌های آینده معرفی خواهد شد

شرکت سامسونگ در هفته‌های آتی از اسمارتفون جدید گلکسی A11 رونمایی خواهد کرد. این شرکت پیش از آغاز سال جدید میلادی دو اسمارتفون جدید گلکسی A51 و A71 را به خانواده میان‌رده‌های سری گلکسی A اضافه کرد. اما به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها قصد دارند تا اسمارتفون‌های جدیدی را در نیمه اول سال جاری میلادی به این خانواده اضافه کنند.

گزارش وب‌سایت SamMobile نشان می‌دهد که سامسونگ در هفته‌های آتی، هندست گلکسی A11 را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. این تلفن با شماره مدل SM-A115F توسط کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) تایید شده است و احتمالا به عنوان یکی از ارزان‌ترین اسمارتفون‌های خانواده گلکسی A به بازار عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A11

البته، این تلفن تفاوت‌های نسبتا زیادی نسبت به گلکسی A10 خواهد داشت. گلکسی A11 از تراشه اسنپدراگون 656 یا 656 استفاده خواهد کرد که نسبت به چیپست اگزینوس 7884 موجود در گلکسی A10 قدرتمندتر و کارآمدتر است.

نکته مهم دیگر، حفظ باتری 4000 میلی‌آمپری در این تلفن است. شاید این موضوع به عنوان یک نقطه قوت نسبت به گلکسی A10 مطرح نشود، اما افزایش امکانات یک تلفن میان‌رده درحالی که از سایر امکانات آن کاسته نمی‌شود، به خودی خود یک نقطه قوت به حساب می‌آید. از سایر پیشرفت‌های مهم این گوشی نسبت به گلکسی A10 نیز می‌توان به دوربین سه‌گانه آن اشاره کرد.

این تلفن در پنل پشتی دارای یک سنسور اثرانگشت است. در داخل گوشی یک رم 2 گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی 32 گیگابایت تعبیه شده‌اند. نرم‌افزار تلفن توسط جدیدترین نسخه سیستم‌عامل شرکت گوگل، یعنی اندروید 10 اجرا می‌شود. گلکسی A11 سامسونگ در چهار رنگ مشکی، آبی، قرمز و سفید به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH