ال‌جی به‌زودی آپدیت اندروید 10 را برای 9 اسمارتفون خود منتشر می‌کند

تنها اسمارتفون آپدیت‌شده ال‌جی به اندروید 10، گوشی G8 ThinQ بوده است، اما این شرایط به‌زودی تغییر خواهد کرد. ال‌جی به‌تازگی تایید کرده که در ماه‌های آینده دست‌کم 9 هندست این شرکت به اندروید 10 به‌روزرسانی خواهند شد.

این خبر را وب‌سایت LG Italy داده و می‌توان به آن اعتماد کرد. البته نحوه عرضه آپدیت، بسته به کشور و اپراتور متفاوت خواهد بود. گوشی‌هایی که قرار است در ماه‌های آینده آپدیت اندروید 10 را دریافت کنند شامل این دستگاه‌ها می‌شوند: ال‌جی V40، ال‌جی V50، ال‌جی G8X، ال‌جی G8S، ال‌جی G7، ال‌جی K50S، ال‌جی K40S، ال‌جی K50 و ال‌جی Q60.

اولین هندستی که آپدیت را دریافت خواهد کرد ال‌جی V50 خواهد بود و این اتفاق احتمالا در اوایل ماه فوریه خواهد افتاد. گوشی بعدی، ال‌جی G8X ThinQ است که در سه ماهه دوم امسال به‌روزرسانی خواهد شد. ال‌جی G7، ال‌جی G8S و ال‌جی V40 آپدیت مذکور را در سه ماهه سوم دریافت خواهند کرد، در حالی‌که بقیه گوشی‌های لیست‌شده در بالا، به‌روزرسانی را تا سه ماهه چهارم امسال دریافت نخواهند کرد.

آپدیت اندروید 10 علاوه بر همه بهبودها و قابلیت‌های جدید، رابط کاربری جدید LG UX 9.0 را هم ارایه خواهد کرد که ظاهر اینترفیس گوشی را به‌کلی تغییر خواهد داد و استفاده از آن را راحت‌تر و دلپذیرتر خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH