تبلت لنوو M10 FHD REL با نمایشگر 10.1 اینچی و باتری غول‌پیکر عرضه شد

لنوو ممکن است اسمارتفون‌های خود را دیگر در هند نفروشد، اما تبلت‌های اندرویدی این شرکت همچنان فروش خوبی در این کشور دارند و حالا جدیدترین‌شان M10 FHD REL نام دارد. این تبلت، دارای یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی FHD IPS با حاشیه‌های نسبتا ضخیم، یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و اسپیکرهای دوگانه در جلو است. در پشت دستگاه هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی وجود دارد.

درباره مشخصات داخلی تبلت لنوو M10 FHD RE باید به چیپست اسنپ‌دراگون 450، رم ۳ گیگابایتی و حافظه ۳۲ گیگابایتی (قابل ارتقا با کارت microSD) اشاره کنیم. سیستم‌عامل دستگاه هم اندروید 9 پای است.

تبلت لنوو

منبع تغذیه تبلت یک باتری بزرگ ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که متاسفانه با microUSB شارژ می‌شود. از دیگر قابلیت‌های دستگاه می‌توان به وای‌فای دوبانده، جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری و رادیو FM اشاره کرد.

لنوو M10 FHD REL هم‌اکنون به‌طور آنلاین به قیمت ۱۳۹۹۰ روپیه (معادل ۱۹۶ دلار) قابل دسترس بوده و هنوز صحبتی درباره فروش جهانی آن نشده است.

1 در مورد “تبلت لنوو M10 FHD REL با نمایشگر 10.1 اینچی و باتری غول‌پیکر عرضه شد”

  1. میلاد خوش‌خلقت

    رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ نمایشگر فول اچ‌دی این تبلت همیشه‌بیدار زیر سلطنت سوزناک و ۸ هسته‌ای چیپست اسنپ‌دراگون ۴۵۰ کوال‌کام با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز بسی رخ به رخسار می‌کشد.

    سپاس.

    1
    2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH