گوگل پیکسل 4a

دو مدل از اسمارتفون‌های سری گوگل پیکسل 4a از شبکه 5G پشتیبانی خواهند کرد

اسمارتفون‌های جدید پیکسل 4a به احتمال زیاد از اینترنت 5G پشتیبانی خواهند کرد. شرکت گوگل اخیرا اعلام کرده بود که کنفرانس Google I/O را در تاریخ 12 الی 14 ماه مه برگزار می‌کند. اگر این کنفرانس نیز روال کنفرانس‌های سال‌های گذشته را داشته باشد، انتظار داریم که اسمارتفون‌های پیکسل 4a و پیکسل 4a XL از طرف تیم مانتین ویو معرفی شوند. البته، نمی‌توان هیچ نام دقیقی برروی تلفن‌های جدید پیکسل گذاشت و جزییاتی در این رابطه منتشر نشده است.

این تلفن‌ها با اسامی حیوانات و گیاهان  دریایی در رشته کدهای نسخه جدید اپلیکیشن دوربین گوگل، یعنی نسخه 7.3 اپ Google Camera توسط کاربران انجمن XDA مشاهده شده‌اند. اکنون می‌توانیم با اطمینان کامل بگوییم که اسامی “Sunfish” ،”Redfin” و “Bramble” به اسمارتفون‌های سری پیکسل 4a اشاره می‌کنند.

کاربران با بررسی بیشتر رشته کدها به عبارت “pixel_20_mid_range” برخورد کردند که باعث شد تا همه ابهامات درباره عرضه یک مدل ارزان‌تر از اسمارتفون‌ها گوگل پیکسل برطرف شوند.

این خبر موجب شادی بسیاری از طرفداران گوگل می‌شود، زیرا عرضه یک تلفن ارزان‌قیمت توسط گوگل دوباره تکرار خواهد شد. در این رشته کدها، اسمارتفون ملقب به “Sunfish” برپایه پلتفرم “sm7150” (یا همان تراشه اسنپدراگون 730) طراحی شده است. بنابراین، می‌توان حدس زد که این مدل از تلفن‌های سری پیکسل 4a از اینترنت 5G پشتیبانی نمی‌کند.

اما دو مدل “Redfin” و “Bramble” از تراشه جدید اسنپدراگون 765 استفاده خواهند کرد. این تراشه به عنوان اولین محصول شرکت کوالکام دارای یک چیپست 5G داخلی است. در نتیجه، انتظار داریم که یک مدل از تلفن‌های جدید پیکسل از اینترنت 5G پشتیبانی کرده و مدل دیگر، مثلا پیکسل 4a XL تنها از آنتن‌های 5G بهره گیرد.

در سال گذشته، اخبار و شایعات زیادی درباره اسمارتفون‌های پیکسل 3a مطرح شدند. امسال نیز تصاویر رندر‌های CAD مربوط به تلفن‌های سری پیکسل 4a به بیرون درز کرده‌اند. بنابراین، انتظار داریم که شایعات و اخبار درباره مشخصات فنی این تلفن‌ها و مدل‌های 5G تلفن‌های جدید گوگل به‌زودی منتشر شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH